I vått och torrt (del 5)
Hej alla!
KRAMAR hel rasket för det verkar behövas lite till mans-eller kvínns eller hur det blir*
ÅÅÅÅ vad vi håller på och STÄDAR!!! Det tar aldrig slut heller men nu är det iallafall inte jätteäckligt här hemma. Fönstren är kvar och en hel del sorterande och skåp och skit...
...och hela förrådet och boden och "källaren" inder huset. Fy vad med skit och damm och SAKER., men nytvättede mattor på nyskurade golv och nytvättat duschdraperi i välskurad dusch och dammsuget och dammat och avplockat och en hel del slängt, det får duga nu, för nu har ju pappa kommit, och städar medan han är här, det gör jag inte.
Vi har varit i stan på em och mött upp honom och bjudit honom på sushi först och sedan konditori, för han fyller nämligen 60 om ett par dagar, så vi firade honom lite nu innan.
Jag har alltså gjort ett rejält avsteg från kurenidag(jag gjorde ny soppa igår för jag har bestämt att jag ska köra den denna veckan också.)
Men, mina magproblem bara escalerar och jag har först idag varit på toa -inget alls igår och bara lite i förrgår! Jag ÖKAR hekto för hekto i vikt, och jag känner ju vardet sitter. Så, idag köpte jag tabletter mot detta problem, när jag ändå skulle till apoteket. Händer inget radikalt under kvällen så tar jag dem ikväll...
Jo Ninnis, det är Pergotime jag också ska ta. Börjar på lördag och så har jag fått lösa ut en spruta som skall tas när det väl finns ett moget ägg.
Har fått ny tid för VUL och blodprov och sedan insemiation igen.. Nu är det den 11/5 jag ska börja letandet efter rätt dag igen.
Det där extrajobbet hoppas jag nu jag inte får, för det går inte alls ihop tidsmässigt med att sitta och åka in till stan varje morgon i en vecka.
Hörni, ha en härlig Valborg och räta på er och upp med hakorna! Nu är det VÅRTIDER-då sprutar det av hormoner i naturen, jag bestämmer att DETTA ska bli just våran vår, eller hur tjejer?
Ni ska se, snart ramlar alla plussen in!