I vått och torrt (del 5)
jag slog till o köpte en menthos idag....
Fast de hade bara lakrits, de har inte beställt hem nya sen jag tog den sista med fruktsmak
jag slog till o köpte en menthos idag....
Fast de hade bara lakrits, de har inte beställt hem nya sen jag tog den sista med fruktsmak
Hihi....ja, det är inte helt fel
Tycker det verkar vara något spännande på G med Ninnis!
Good morning!
Håller tummarna för Ninnis!
Verkar som om jag inte drabbats av foglossning utan gammal hederlig träningsvärk pga simningen
Mamma hade kommit på att hon kännt samma när hon simmat efter ett uppehåll. Så det kan vara Skönt!
Köpte en motionscykel i helgen som jag hoppade på igår. Sååå skönt att få svettas lite. Det var länge sen nu. Trodde benmusklerna skulle gå av
20 minuter blev det o sen gammal hederlig gymnastik. Smidig som ett kylskåp Men förhoppningsvis blir det resultat.
Ja, alltså att det resulterar i en piggare, smidigare kropp inför den ev. förlossningen.
Jag känner inget direkt, bara lite molvärk. Men den är väl där någonstans
Spännande Ninnis!
Jag hade supertunna streck när jag testade, Iofs innan BIM.
Ser du dem när du lyser igenom dem med en stark lampa så tror jag det kan vara något. Har hört det nånstans
Tycker det är helt fantastiskt att man har en "alien" i magen som är typ 10 cm, men man känner inte av det .
Mycket skumt...!
Ingejöris:
Ja, visst var det finfint med lite sötslisk på morgonen. Tyckte det åkte lite upp och ner första timmen...
vi har ju sån tur att vi får göra det en gång till....yay!
Ore:
Ja, jag tycker också det är lite facinerande...tror jag har 0, men vet inte om jag är positiv eller neg.
Glömde fråga efter resultaten när jag var hos BM, men det var lite stressigt då hon hade en patient samtidigt...tror dock hon sagt något om det var dåliga resultat....
Oj, kolla denna bilden. Lite scary, men också helt underbar!
www.citynytt.se/index-filer/gravid.jpg
Ingenjöris:
Usch! Inte roligt att må illa. Mitt pågick ju under v. 6-11. Dock har jag läst att illamåendet kan komma och gå under grav. Säkert inte ovanligt att ha det som dig heller. Ingen grav. är den andra lik som det så klyschigt heter....
hoppas det går över igen!