I vått och torrt (del 5)
Nallis: vi träffas ju rätt snart ändå!! Tiden går ju fort!
JA, det gör den och det ska bli så kul att få ett "riktigt" ansikte på dig
Kanske världens dummaste fråga men ändå: *rodnar lite*
Har precis varit och solat (vill ju inte vara vitare än min klänning till pingst) och träffade en jobbarkompis utanför som blev helt förskräckt när jag berättade att jag brukade duscha direkt efter solning för det får man inte *hm...*
Hon är alltid allvarlig så hon skämtade inte men det kan väl inte stämma? Är ju ingen solexpert utan AVSKYR att sola men vill man vara fin får man lida pin...
TACK för hjälpen Ska informera henne om detta
Usch, vad jag känner mig gnällig
Här tar ni blodprov, går till gyn och sprutor på er själva på löpande band och jag gnäller över att behöva ta ett stick i armen för att jag var lite yr... *dagens I-landsproblem för mig*
Hoppas ni förlåter mig, tjejer...
Ha en underbar dag, jag ska cykla till jobbet och sen går det i ett till söndag kväll då jag slutar.
På måndag ska jag på 1,5 h ansiktsbehandling som jag fick av sambon när jag fyllde, ska bli SÅÅÅÅ SKÖÖÖÖNT för mitt stressade inre.
Har inte en chans att svara på allt, har ju bara jobbat 6,5 h men ni skriver ju så att tangentbordet glöder
Måste få berömma min blivande lite: Kom hem efter en seg dag på jobbet och då hade han köpt tre röda rosor (har namnsdag idag med mitt tredjenamn), en flaska vin och gjort en tacopaj till kvällen.
Blev så rörd så jag nästan började gråta...
Nu vet jag varför jag var så där dödstrött för ett par dagar sen... Jag har åkt på en rejäl förkylning. IGEN! Nyser och snörvlar och nästan droppar på kunderna.
KRYA PÅ DIG *skickar lite nässpray och fina servetter med motiv på*
Tack, tack...
Någon som vet någon bra sida med fina brudbuketter?
Måste bestämma mig till måndag.
Finns några i mitt galleri som jag väljer på (måste bara vara röda rosor och gärna något grönt)