• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Ja, det skiner finfint här i Helsingborg o har gjort hela dan .
    Fast det blåser....

• Ankan80

uj uj...nu måste jag knäppa upp dessa byxorna med
    Då har jag bara ett par kvar....mammabyxor nästa ?

Funderar lite på hur bebisens hår kommer se ut. Djupa tankar här idag....
    Jag har spikrakt hår och min man har superlockigt....kan ju bli intressant.
    Jag har ju dock alltid fantiserat om en liten flicka med kolsvart hår likt mig själv som baby....

mmmm....djupa tankar som sagt.....

• Ankan80

Ja, det hade jag nog också varit tvungen att ha om jag inte haft dessa två par som är låga och lite stretchigare.....

Hvidbrud skrev 2009-03-05 15:22:47 följande:
    Ankan: Oj jag har varit i mammabyxor i äver 1½ månad... Visst åär det härligt att ligga och spekulera! Min man ärmörk, så det blir nog flest av hans gener som kommer igenom, tror jag.Ingenjören: Oljelukt kan inte vara bra för bebben... Inte konstigt du mår apa... Är det inte lite konstigt hur många minnen som dyker upp från "forntiden". Tror man rensar ut jätte mycket psykiskt. Oj vad jag var arg på min mamma inatt... Drömde att hon var helt dum och självupptagen och knep mig i sidan. Jag vaknade av att jag skällde ut henne i sömne. JAg har börjat prata i sömne förresten. Hur märkligt käns inte det?!
  • Ankan80
    ...håller med dig!
    passionsblomman skrev 2009-03-05 15:49:19 följande:
    Nehej du! För det har jag lärt min son! Jag sa : "det ska du ha klart för dig att barn har små rumpor, mammor har fina stjärtar och BARA pappor har en RÖV. Glöm aldrig det! "Så, det kan du omöjligt ha, för då har jag ju ljugit för min son och jag ljuger ju ALDRIG!
  • Ankan80

Jag hade en kroppskris förra veckan om man kan kalla det så....kännde mig som hundra år.....knäna gjorde ont och jag trodde jag hade foglossning.....

det var då jag köpte mig en motionscykel och allt känns betydligt bättre! Känner nästan för att ut o springa en runda

Vad jag vill säga är att det går i vågor sånt där....gravid eller ickegravid....

Min man sa "du får ju lov att va tjock för du är ju gravid"

Hvidbrud skrev 2009-03-05 15:44:04 följande:
    Hade en liten utseendekris igår... fet, cellulitig och svullen och inga former alls. Jo, jätte tuttar och "ölmage" och fetelår och röv (ingen skjärt eller gump längre. den är en röv) med apelsinhål i... Suck... Jag som brukade ta min kropp lite mer alvarligt, nu har jag bara övergivit den i bebisens vold. Suck...
  • Ankan80

Ninnis...kan du inte fota det så vi experter...hrm? kan kolla det....

jag tror på dig!!!!

• Ankan80

Ingenjöris:
    Hoppas du kommer ur deppet. Det är ju snart helg!!!! Då har man mer ork för att rumla runt i sänghalmen

Du får göra som jag brukar göra.....skrika "jag vill ha en kram" så mannen måste pinna från datorrummet o in i tvrummet där jag halvligger i soffan det känns så skönt att kramas....mmmmmm

• Ankan80

Hehe....jo, så kan det nog vara...iaf om man läser på familjeliv

Ninnispinnis skrev 2009-03-06 10:32:39 följande:
    Ingenjören, jag vet inte om detta stämmer för er, men jag vet killar som har sett frun som en "madonna" när hon är gravid. Att hon bär hans barn gör henne lite "helig", vilket kan göra att det då känns konstigt att "besudla" henne. Hon ska bara dyrkas och vördas, inte s*ttas på
  • Ankan80

Haha...vilken bild jag fick framför mig nu

Hm...hallen har vi nog aldrig provat....inte att luta sig mot ....får väl bli golvet då

Hvidbrud skrev 2009-03-06 14:00:15 följande:
    Jag bad maken att s¨åattapå mig i halen innan jag kulle gå till jobbet idag, men han bara ignorerade mig... Suck.. Det är nog mest min fantasi dendär hallscenen Ingenjören: Känner igen mig precis i det du skriver om att man är den som är hetast på gröten och när man väljer att vänta in deras närmande (för det är ju härligt att känna sig begärd...) så kommer de jäklen inte.... Jag blir as knäckt! Börjar tvivla på mig själv osv osv. Och ändå kastar jag mig in i leken gång på gång. Just nu försöker jag erkänna för mig själv att jag HAR den starkaste sexlusten och jag har större behov (hans rengöringsbehov kommer innan mitt, mitt fortplantningsövningsbehov kommer innan hans... ) Men ÅH! varför ska det vara å svååårt? Nu har vi gosat jätte mycket på mornarna (han kar jobbat kväll) och det är så skönt, då behöver jag inte sättas på lika mycket, liksom..Nej usch så rörigt det blev! Hoppas ni fattar!*styrkekramhärifånockså*Lurarläpp! Känner ni inte till den! Det är ju det tydligaste tecknet på att någon ljuger.. Överläppen blir liksom utspänd över tänderna, som om man inte vill visa dem... Studera den.. Det är intressant!
  • Ankan80

passionis: *kramartillbaka*

ingenjöris:
    nä, inte fått kallelsen än, men borde få den nästa vecka....längtar!!!!!!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)