Ore skrev 2009-02-28 10:47:24 följande:
Haha, jag skulle kunna göra en fullständig analys på samtliga alternativ, och sedan ändå gå på den med snyggast färg och mönster... Gäller nog även vagnar skulle jag tro. Ska dricka litet bubbel för er också Ni vet att jag hellre skulle vara gravid, va?
Jaaa drick massor med bubbel för mig!!!
Bubbel är aldrig fel...men precis som du säger...man är hellre gravid.
Visst...så brukar jag osså göra....men nu finns varken tid, ork eller energi till barnvagnsfix....allt energi går till huset!!
Idag har vi varit på HTH, Myrsjökök, en stor kakel/klinkerutställning o dessutom tittat på plattläggning utomhus....behöver jag nämna att jag är HELT SLUT!!!?
Men vi fick mkt beslutat iallafall! Tur är det!
Hvidis: HUR kunde du glömma mentos hemliga snuskreklam!
*ahhahahaha*
lanovia: skönt att er renovering rör på sig även om du var helt utslagen! Hoppas att det är över nu!
Ja hur tusan vet man...som Hvidis säger....man känner det på ngt sätt....o så kan jag tillägga....vi hade inte sex ofta i veckan innan bröllopet....*hahahhaah*..så den gången vi hade det så....noterades det!
Blommis: ja det är klart....men vill dela med sig när någon frågar...men jag fattar inte hur jag lyckas....för på ngt skumt sätt så får jag veta ALLT vare sig jag frågat eller ej!
Ser kanske ut att behöva alla råd eller?!
Hear hear...visst är det karlarnas fel eller tack....det finns jättemånga barnvagnar som är så spacade så jag förstår knappt hur de håller ihop.....
Hör nog def hemma i tanttråden...men tempot är så snabbt där så jag hinner inte med att läsa o skriva!
Hade faktist gärna köpt en begagnad vagn...men maken är lite "harrig" med sängkläder, madrass osv till bebben....o så är ju svärisarna goa o betalar...så då pallar jag inte lägga tid på att jaga en snygg begagnad vagn.....känns nästan lite taskigt mot bebben....men huset går i första hand just nu...blir så klart andra pix i sept!
Nä nu ska jag slänga mig raklång i soffan (hur man nu gör det i en liten tvåsittsig soffa...
) o ta igen mig!