• Ninnnis

Härligt att 48-timmars festen blev lyckad, Ingenjören! Och presenten...

Ta det lugnt med väggfixandet Hvidis, gravida kvinna! Kul med lägenheten, nu börjar det närma sig flytt! Banken kan säkert hjälpa till med betalningen.

• Ninnnis

Wow, vad bra Blommis! Heja heja heja heja dig! Och snart är Pergokuren slut, så du slipper biverkningarna. Duktigt!

Ska cirkelgymma ikväll. Försöker sedan svintoläkarens rekommendation ta det lite lugnare när jag tränar, men det är svårt! Sist tänkte jag verkligen ta det lungt, det var dessutom 3 varv. Men när snubben bredvid mig påpekade att han var imponerad över vilket tempo och kraft jag hade så sket det sig, då var jag ju bara tvungen att ta i ännu mer...

• Ninnnis

*byter genast lite gener med hvidis, och passar på att sno åt mig lite fertilitetsgener också*

• Ninnnis

Babysim är supermysigt! Var stand-in med gudsonen flera gånger, det var riktigt skoj att plaska med de små, och vattnet ät ju så varmt och skönt...

Hvidis, den danskursen kommer jag på, med eller utan knyte på ryggen!

• Ninnnis

Vad mysigt att umgås med mamsen, Blommis! Hoppas ni får riktigt trevligt.

*dansar lite soldans så att vädergudarna är snälla mot ingenjören imorgon*

• Ninnnis

Känner mig lite småkymig, varm och huvudvärk idag, men i övrigt rätt ok, tackar som frågar!

• Ninnnis
    ingenjörsbruden skrev 2009-05-05 13:55:51 följande:
    Hahahahahah ja det är bra Ninnnis.....*ser hur Pippi-starka-Ninnis kommer kutandens med mig på raka armar o skriker UR VÄGEN!! Kvinnan ska föda NU!*
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)