I vått och torrt (del 5)
Ore: Jo, det är ju klart, men kom ihåg att njuta lite extra av det man inte kan njuta av sen... Lite bubbel skulle sitta så skönt, även om jag också heldre har bebis! Snart är det din tur, gumman!
Ore: Jo, det är ju klart, men kom ihåg att njuta lite extra av det man inte kan njuta av sen... Lite bubbel skulle sitta så skönt, även om jag också heldre har bebis! Snart är det din tur, gumman!
Nä, inte vetenskapligt... Men på nått märkligt sett så Vet man bara. Allt käns liksom anorlunda efteråt. (men det är så svagt i början att det är först nu man fattar att det var detta)
Krya på dig!!
HI hi! det är sant det! karlar va?
Min make drar gärna runt på något begagnat, och det tycker jag är skönt. Tycker hela babyindistrin är lite skrämmande faktiskt...
Ja ninnis, bössan börjar bli rätt tung!
Oj oj oj vad har det hänt grejjer här, bara föra tt man är borta en helg!
Ninnis: när vi testade första ggn (BIM) var det ett jättejättejätte svagt streck... Två dagar senare var det ett betydligt starkare sträck. Jag har en bra känsla med ditt lilla sträck... *sånyfikenattjaghållerpåattspricka* Typ.
Ska läsa om blommis dag efter nästa klient... Men det låter ju helt tokigt bara det man läser idag!
Har förresten fått UL idag igen pga en läkarstuderande. Så idag har bebisen vinkat och sprattlat! Så söööt!!!
heja dig blommis! Glad när du är glad!
Pust! Jag förlorade... Tror jag skulle krackelera i sömmarna om jag skulle våga mig på ett sånt pass nu...
Blommis bröd!!! Mmmmmm!!!! Jag kan lukta det hela vägen hit!!! Passar perfekt till hummern! (eller oj! Det var ju inte här)
Ska äta tacosisar i kväll... Men svens köttfärs (sån goood finmalen inte sån grov dansk som klumpar sig och inte alls fåt köttet att smaka lika gott!) Storhandlar alltid när jag är i sveden.
Hi hi!
Mmmm!! Tar en skiva här, med den hemmalagase citron marmeladen... Mmm mums! Detta är njuutning!
Kan få det när jag nyser ibland, men jag tror det är de djupa tvärgående magmusklerna som krampar till.
Lanovia: man blir bullmamma av att hänga i denna tråden Du får raportera hur brödet blev, om det är gott skull jag gärna vilja pröva det.
Dagens kaffe är nu konsumerat, idag skulle jag vilja att kvoten var lite större för jag är så trööött... men måste in i duchen och sen skynda mig till jobbet. Fullpackad jättedåligt bokad dag. Har ingen lunchtid... Men som sin egen chef och jag själv som bokat mig så, så får jag ta och dra mig själv i örat!
Ha en härlig dag tjejer!