I vått och torrt (del 5)
*väntar också på en skiva nybakt blommisbröd med smör och ost som smälter, dreggel dreggel...*
*väntar också på en skiva nybakt blommisbröd med smör och ost som smälter, dreggel dreggel...*
Oj! den som lyckas hitta skillnaden mellan de båda inläggen ovan vinner ett cirkelgympass...
Felfelfelfelfel! Eller, inläggsnumrena är ju såklart olika, men det är inte det jag syftar på! Försök igen!
*är helt slut eftersom jag var tvungen att ta passet själv eftersom ingen klarade att se skillnaden*
Wwwwweeeeeeiiiiii, GRATTIS ORE! Well spotted, som vår it-chef säger
Vill du ta tre varv på fredag klockan 17.30 eller tisdag klockan 18.00?
*applåderar och lånar ut mina styrketräningshandskar samt svettband*
Ok, fredag it is!
*mmmm... mumsar i mig en av lanovias ostmackor...*
Ni är ju för goa! Rövar, tacopruttar och lurarläppar... Härlig läsning såhär en fredagsmorgon
Testade idag igen, och bara en liten tillstymmelse till skugga av ett svagt streck (läs: troligtvis inbillningsstreck)... Känns inget vidare att kroppen spökar så här. Dag 41 idag och inga indianer, lite molande i magen, aptrött och ömma bröstvårtor. Visst kan det vara så att kroppen bara hoppar över indianerna denna månad, eller att cykeln är helt knäpp. Hade varit bättre att bara få tant och köra vidare nästa månad.
Testet från förra fredagen (ja jag har kvar det...) visar ett tydligt men svagt streck. Det var inte fullt så tydligt direkt när jag tog det, men blev starkare efter någon timme. Jag vet att man inte ska tolka resultatet efter 10 min, men inga andra negativa tester har ju ändrats efter en stund... Kan ÄL ge utslag på testet? Kanske hade knäpp cykel och ÄL förra fredagen och därför svagt streck?
Känns i alla fall inte speciellt bra, ska nog sura lite...
*muttrar*
Har hört talas om att cystor kan få indianerna att utebli eller blöda mindre, förra månaden hade jag ju bara en miniblödning... Någon som har erfarenhet av detta?
Haha, sakta i backarna Ingenjören!
Sådär glad vågar jag verkligen inte bli...
Det som gör mig oerhört skeptisk är att förra fredagens test är det starkaste... Dagens test är inte alls lika starkt, där måste man verkligen ha fantasi för att se ett streck
Om jag nu är gravid borde väl rimligtvis testet vara starkare idag än för en vecka sedan??
Ska se om jag kan fota i eftermiddag...
Och Ingenjöris, det ÄR ok att klaga! Jag är övertygad om att din man är över huvudet förälskad och attraherad av dig, men kommunikationen måste kanske ökas ibland? *kramar från en martyr till en annan*
Hmm... Det molar liksom "längre in" i tjejmagen än det brukar, ibland "bakåt" också, mot korsryggen. Det "drar" lite i ljumskarna. Bröstvårtorna är ömma, men inte brösten. Urinen är.... gul? Kanske lite mörkare än vanligt?
Attans vad svårt det är att beskriva hur det känns!