• trebarnsmamma

Vilken röd ros kan man ha till en vinröd tärnklänning??

Man vill ju liksom inte att det ska skära sig!

• Svar på tråden Vilken röd ros kan man ha till en vinröd tärnklänning??
  • trebarnsmamma

Se vinröd tärnklänning i mitt galleri strax!
    Skall lägga in bilden!

• trebarnsmamma

Nu är den inlagd!

• trebarnsmamma

Jag fattar inte det har ju funkat innan...
    Hur sjutton gör man då....

• passionsblomman

Gå in på "Min sida" och så klickar du på symbolen med verktyg på"inställningar" heter den. Där bockar du i rutan "Galleri"
    och sparar!

• trebarnsmamma

Härligt jag hittade det.... tack

• Lajsan

Föreslår att du köper hem några och testar till klänningen om du nu inte orkar ta med klänningen till blomsteraffären...håller med om att det kan skära sig om man inte stämmer av.

• passionsblomman

Till den kan du ha de riktigt mörkröda rossorterna! det funkar tex med Grand Prix eller Black Baccara eller Black Beauty. Red Naomi är fin också!

Att köpa ngn enstaka ros innan kan ju ara idé om du känner dig osäker,men så länge du håller dig till rosor med mer blått än gult i sig, (dvs du ska ha kall röd färg) så kan det egentligen inte skära sig.

• trebarnsmamma

Å tack har också kollat på just Black baccara!!
    Var rädd att den var för röd och klänningen för "lila"
    Men det är svårt att se på bild!

• trebarnsmamma

Ja jag får nog göra så....
    tack!

Lajsan skrev 2009-02-18 19:17:12 följande:
    Föreslår att du köper hem några och testar till klänningen om du nu inte orkar ta med klänningen till blomsteraffären...håller med om att det kan skära sig om man inte stämmer av.
  • trebarnsmamma

Har också funderat på att göra en rund bukett med rosa röda lime färger, såg en sådan här på BT, men kan inte hitta den igen! Suck! Undrar om det kunde passa ihop med denna färg på klänning? Näbbarna har vita så deras midjeband kan man ju ta i vilkem färg man vill Gärna tips o ideér tack!

• passionsblomman

Oroa dig inte! Det blir bra!

trebarnsmamma skrev 2009-02-18 19:34:14 följande:
    Å tack har också kollat på just Black baccara!!Var rädd att den var för röd och klänningen för "lila"Men det är svårt att se på bild!
  • trebarnsmamma

Ja det kanske blir det...... man bygger ju berg av småsten just nu!!

passionsblomman skrev 2009-02-18 19:37:07 följande:
    Oroa dig inte! Det blir bra!
  • passionsblomman

DET är jobbigt!

Nej, men färger är ju viktigt att det blir rätt såklart. Det där BLIR bra! Sätt gärna ngn liten lila detalj eller ngt lila kvistmaterial i om du vill betona det lila och få lite drag i det hela.

trebarnsmamma skrev 2009-02-18 19:41:53 följande:
    Ja det kanske blir det...... man bygger ju berg av småsten just nu!!
  • trebarnsmamma

Tack för tipset!!!!

Svar på tråden Vilken röd ros kan man ha till en vinröd tärnklänning??