Förlåt för att jag tjatar om min svamp...
men den har kommit igen och ni är så snälla på BT och hjälper
En gång i höstas. En gång över julen. När det hade fått bort det i januari och väntat några veckor så hade jag oskyddat sex och så fick jag det igen. Den gången trodde jag att det var killens tvål som man i stundens hetta inte tänkte på. Detta var för kanske 4 veckor sedan. Så hade jag sexupphåll i 2 veckor kanske och så kom mensen. Igår så tänkte jag att nu måste jag ju kunna ha sex igen. Sex hade jag, oskyddat var det också. Idag har den där j*vla svampen kommit tillbaka.
Nu funderar jag om jag smittat honom nån gång? Jag vet att vi inte haft sex när jag haft svamp men det kanske kan smitta dagen innan det syns också? Eller är det bara så att jag är såååå känslig för svamp att jag inte ens kan ha sex? Han kom inte i mig, så det är inte att sperman är basisk som gör det.
Vad tror ni? Skulle vara jättesnällt om nån ville svara. Jag har funderar och funderat. Inte för att det har nåt med saken att göra kanske men jag började ha sex med honom i hösta, dock före jag fick svamp. Snälla svara!!