• F A M E

Flytta bröllopet till annan ort?

Är de bara 1 släkting som mulnar eller flera? och i vilken relation står dem till er i så fall.

Jag hade inte flyttat vårat bröllop för att en/flera släkting tycker det är egoistiskt. 30 mil bort ifrån där vi lever är långt bort och vill man lägga de i händerna på andra?

• F A M E

Ursäkta halva tecken försvann.

Jag skulle inte klara av att låta någon annan sköta all planering, men de beror ju mest på att jag vet att blir överkörd isf. Har dom gett er mer info om varför förutom att de är 30 mil bort.

Jag skulle uppfatta de som egoistisk av dem att kräva av mig att planera mitt bröllop där jag inte lever och har min framtid heller.

• F A M E

Ja du, men om ni vänder på allting och planerar där uppe hur många får då resa samma sträcka? Och finns de möjligheter för alla att få samma logi som ni kan ge nere hos er?

• F A M E

hmm jag håller helt med Lady och lufsen.

Säg NEJ. Lite kan man väl offra sig för att få vara med på bröllopsresa. Och vadå jobbigt att resa med en liten, kan omöjligt vara lika jobbigt som mina vild battingar som slåss i bilen efter bara 5 sek.

• F A M E

Då vet du ju redan att de inte skulle funka. Säg de åt henne då. Och ska inte din sambo prata med sin syster om detta istället. Det är ju ändå hans "sida".

• F A M E
    MilaPila skrev 2009-02-19 23:43:26 följande:
    FAME: Vem vet? De kanske har en ninja till ettåring som hoppar fram med höga sparkar? ;) Undrar bara hur min m2b egentligen uppfattar situationen. Han tyckte att hon var fjantig som inte vill resa hit. Självklart fick han svaret, "vänta tills du själv får barn"...
    ahaaaaaahaaaa

absolut jag tror dig till fullo, dock så brukar 1 åringa somna ganska bra i bilen så vidare dem inte är åksjuka.

Tråkigt att dom ska mulna för en sådan sak visst man får planera sin resa med barn på ett helt annat sätt än tidigare men hela himlen faller ju inte ner direkt. E4 går väl ganska snabbt dessutom, flera stopp så ordnar sig de.
Svar på tråden Flytta bröllopet till annan ort?