Inlägg från: breakdance |Visa alla inlägg
  • breakdance

Bröllopsresa med barn

Jag och min blivamde har så svårt att bestämma oss för hur vi ska göra med våran lilla kille på bröllopsresan. Ska vi ta med honom eller låta honom vara hemma med mormor och farmor en vecka. Han kommer att vara 14 månader vid tillfället. jag har alltid drömt om att få åka iväg en vecka bara jag och min man och verkligen få njuta av varandra efter bröllopet. Det blir ju inte samma slags resa om lillkillen följer med. Samtidigt är jag rädd för hur det kommer att påverka honom om vi åker iväg en vecka. Är rädd för att vi kommer arr sakna honom så myc,ket att vi inte kan njuta. Åhhh, det är så svårt.
    Hjälp mig, hur tycker och tänker ni kring det här?!!

• Svar på tråden Bröllopsresa med barn
  • breakdance

Ja, sin mormor träffar han flera gånger i veckan och han är ganska van vid att sova där så det borde inte vara några problem. Får ta en ordentlig funderera på det där med saknaden!
    Vad gäller på bröllopsdagen så kommer han att vara med under vigseln. Kvällen kommer han att tillbringa med tjejerna i föräldragruppen och deras små parvlar. Vi umgås flera gånger i veckan så han känner dem bra. Min lilla kille är inte alls mammig/pappig utan trivs mest i allas sällskap så det är skönt! Vi valde en fest utan barn för att vi ville att alla föräldrar skulle få en chans att slappna av helt.

• breakdance

Tack för era synpunkter!

Svar på tråden Bröllopsresa med barn