Inlägg från: lillaj |Visa alla inlägg
  • lillaj

Bröllopsresa med barn

Vi åker med vår son som fyller 2 år i juni till Spanien, Las Meloneras på lördag!! Perfekt för oss som, bara vill ha miljöombyte, slappa och gotta oss tillsammans. I höst åker maken och jag bara vi två till Cannes på en on-sö-weekend!!Då stannar sonen hos farmor Alla nöjda alla glada

• lillaj

Det blev så att vår resa flyttades fram en månad så vi åkte i början av april i stället, en vecka till Bahia Feliz och jag fattar inte vad alla klagat på, den veckan var helt sagolik. Vi åkte med sonen knappt 2 år och det var en helt fantastisk vecka. Vi har ju också varit lite anti charter innan men det var verkligen riktigt bra alltihop! I o m att min pappa fick en infarkt två nätter innan vi skulle ha åkt så fick vi boka om vår resa och då var det fullt på Las Meloneras. Men vi var där två dagar ändå! Vi kan tänka oss att åka tillbaks till Gran Canaria men först åker maken och jag bara vi två till Nice och Cannes i början av september vilekt också ska bli oerhört skönt! Känns riktigt bra att ha delat upp det i två resor nu blev ju allt framskjutet dels på grund av tre olika familjära incidenter som allti kolliderade medf vårt bröllop och bröllopresa men detta upplägg känns helt rätt!

• lillaj

Ursäkta stavfelen, jag hade lite för bråttom när jag skrev

Svar på tråden Bröllopsresa med barn