• brud i maj 09

Beställa skor på nätet - länkar?

Vet någon var det är bäst att beställa skor på nätet? Jag skulle helst vilja ha "Sandra" från Rainbow club, men det är inte ett måste.

Alla länkar välkomnas!

• Svar på tråden Beställa skor på nätet - länkar?
  • brud i maj 09

Wow, vad många tips! Tack! Nu får jag lite att göra :)

• Miss Moneypenny

Jag tror att det går. Butiken ligger i Sundbyberg. Så fort jag får min klänning och vet hur högklackade skor jag ska ha, ska jag åka dit och kolla.

brud i maj 09 skrev 2009-02-23 16:47:28 följande:

Tack för tipset! Jag fastnade för ett par skor på Matildas fest, supersnygga! Jag antar att det bara är att beställa, så får man skicka tillbaka dem om de inte passar? Vet ni om hon har skor i sin butik som man kan prova också?
  • sommarbrud2010

Ja, ni som har beställt skor på internet. Är det någon de inte har passat för? Hur är de då att ha att göra med? Kan man bara skicka tillbaka skorna eller hur funkar det?

• brud i maj 09

På Matildas fest så har de bytesrätt. Så här skrev hon till mig:

"Eftersom alla våra skor är måttbeställda så minimerar det risken för att dem inte passar. Men skulle dem i alla fall inte passar så tillämpar vi bytesrätt vilket betyder att vi i så fall beställer nya till dig."

• Miss Moneypenny

Låter ju jättebra! Det är verkligen bra pris för 450 kr för måttbeställda skor. Det har jag aldrig haft några förut!

brud i maj 09 skrev 2009-02-27 09:21:53 följande:

På Matildas fest så har de bytesrätt. Så här skrev hon till mig:"Eftersom alla våra skor är måttbeställda så minimerar det risken för att dem inte passar. Men skulle dem i alla fall inte passar så tillämpar vi bytesrätt vilket betyder att vi i så fall beställer nya till dig."
  • MulleNuh

håller med! Har köpt mina hos henne och hon är SUPERTREVLIG och hjälpsam. Plus att skorna VERKLIGEN är i bra kvalitet för det priset.. Känns väldigt lyxiga!

Och man får skicka tillbaka till pernilla me. Eller jag fick det iaf.

FrökenSöt skrev 2009-02-23 17:14:50 följande:
    www.pernillasbrudbutik.se :)
  • Josefin 2009

Shit vad bra länkar! Tusen tack!

• totte38
    ElinPierre skrev 2009-02-25 11:06:00 följande:
    www.duosheng.cn har jag beställt ifrån, funkade klockrent!
    hittade ett par snygga dojor här men hurmycket får man räkna i skatt och tull och frakt och allt? vad gav du?
  • GladaEmma

Jag beställde ett par på dansshopen.nu som jag inte tyckte var alls bekväma. Skickade tillbaka dem och beställde ett par andra - inga problem alls =) Fick de nya igår och de är underbart sköna så jag är verkligen glad att jag "tog mig besväret" att gå till posten och skicka tillbaka de jag inte riktigt gillade

• ElinPierre

Jag betalade allt som allt unt 450 Skr tror jag det blev. Tull och skatt ´vet jag inte om var inbakat i det eller hur det funkar..??

totte38 skrev 2009-02-27 13:51:12 följande:
    hittade ett par snygga dojor här men hurmycket får man räkna i skatt och tull och frakt och allt? vad gav du?
  • Mn0508

Vet någon om skorna från pernillasbrudbutik.se eller från matildasfest är bekväma att ha en hel dag och kväll med förhoppningsvis mycket dans? Verkar som de har likadana skor?!? Hittade ett par som jag gillade som båda hade
    men att matildasfest var billigare.

• Taha
    Mn0508 skrev 2009-03-05 21:56:22 följande:
    Vet någon om skorna från pernillasbrudbutik.se eller från matildasfest är bekväma att ha en hel dag och kväll med förhoppningsvis mycket dans? Verkar som de har likadana skor?!? Hittade ett par som jag gillade som båda hade men att matildasfest var billigare.
    Pernillasbrudbutik.se ska ha en visning den 28:e mars. Då ska jag dit och prova skor. Kan höra av mig då.
  • brud i maj 09

Jag är också intresserad av hur sköna skorna är, kanske måste pallra mig dit och prova några...

• MulleNuh

Dom är supersköna och mjuka.. På riktigt..

• Mn0508

Jag bor nere i skåne så jag har ingen möjlighet att åka dit och prova men ni får hemskt gärna skriva vad ni tyckte. Jag hade tänkt mig en 5 cm klack.

• Jen75

Någon frågade tidigare om man kunde prova skor på Matildas fest, både ja och nej. Hon har ett par stycken olika i olika former bara för att man ska få chansen att se dom. Men hon har tyvärr inte så man kan åka dit och prova.
    Jag har beställt mina skor där och dom har kommit men jag hämtar dom samtidigt som min klänning kommer som jag oxå beställde där. Hoppas den kommer nästa vecka så då kan jag berätta om ni vill. :)

Svar på tråden Beställa skor på nätet - länkar?