Bröllopsresa på Island
Är det någon som varit på Island? vi funderar på att åka dit på bröllopsresa:) Tips på boende å flyg mottages gärna:)
Är det någon som varit på Island? vi funderar på att åka dit på bröllopsresa:) Tips på boende å flyg mottages gärna:)
Ååååååååååååh, grattis till en underbar bröllopsresa säger jag bara, Island 2007 var mitt livs bästa semester Vi bodde på Fosshotel Barón och det var perfekt för oss, guldläge i stan, men det är kanske inget romantiskt smekmånadshotell direkt.
Jag blir alldeles avis, känner jag Hoppas ni får det kanon!
Det blir säkert underbart, jag själv skulle aldrig åka dit på bröllopsresa då jag ändå åker dit minst en gång om året. Är halvislänsk. Men min m2b tyckte att det var helt underbart där då jag tog med honom dit. Vet dock inte så mycket om boende, då jag alltid bor hos släktingar när jag själv är där.
Flyg bokar du billigast genom att söka på www.kelkoo.se det brukar bli billigast att hitta både hotel och flyg och boka det separat där.
Lycka till & ha en underbar resa :)
Vi åkte med Hekla Travels kan jag ju förresten berätta, och då var det IcelandAir som flög oss. Men som Taaanja säger, vill man prispressa flyget kan det vara enklast att gå via en sajt typ Kelkoo.
Är fortfarande grön av avund
Iceland air har ju bra priser nu när de har lite kris, så kolla upp det. Men som sagt - sök på lågprisflightsajter så får du bästa priset. Men tänk på att om ni vill slå på stort och åka "Saga-klass" är det deras hemsida som gäller. (Är dyrt men billigare än vanligt pga krisen).
Island är underbart! Ta en heldag i blue lagoon säger bara jag, det var såå härligt. (Var iofs där på vintern men ändå).
TACK alla ni!! Det SKA bli helt underbart att åka till Island!!