Uppsalabrudar - del 3!
Någon mer än jag som satt rörd och tittade på tv igår? Jag blev så rörd av att Viktoria såg så lycklig ut. Hoppas att de får vara med och planera deras bröllop lite iaf..Grattis Viktoria och Daniel
Någon mer än jag som satt rörd och tittade på tv igår? Jag blev så rörd av att Viktoria såg så lycklig ut. Hoppas att de får vara med och planera deras bröllop lite iaf..Grattis Viktoria och Daniel
Nog kan man komma ner till 200-2500 iaf.. hairdesign, magnoliadesign... ring runt och jämför. bästa vore att göra det en bit utanför stan, jag vet en i alsike som fick sitt hår uppsatt för 1500. Jag håller med om priserna. Det är löjligt dyrt..börjar nästan fundera på att sminka själv..
jag tycker att det är häftigt med oväntade in och ut låtar. Jag vet en som hade en Magnus Uggla låt som utmusik. Det var jättepersonligt och fint
Det var Astrologen. Jättefint och personligt och lite oväntat! Jag funderar på en låt av Sonia Aldén...
Ett till tips om blomställe...Spira Design på Svartbäcksgatan är jätteduktiga!...vet att det kanske blev ett sent svar...
Hej alla! Nu rullar det på ordentligt! I måndags var jag och provade min klänning igen..snart färdigsydd...den sitter perfekt. Jag kommer känna mig som en prinsessa! Och igår var våran tänkta Dj här. Han verkar jättebra och proffsig! Verkar förstå precis hur vi vill ha det! Känns tryggt. OCH nu kommer jag precis ifrån min frisör! JAPP jag har hittat en! Det blir från salong Lilla My. Henrietta tar 500 kr i timmen och räknar med att jag behöver tre timmar. Känns mycket överkomligt. Hon hjälper även till med smink. Jag kände att hon var jättebra. Det är konstigt men sånt känns nästan i magen... Nu är vi påväg till Kaplansgården. Vi ska mäta bord och kolla igenom porslin och glas. Om två veckor kommer testmenyn och sen ett möte med cateringfirman om serveringspersonal! Det rullar verkligen på...Puh! Men såååå kul! Kram på er!
Hej hej! Nu har vi bytt lokal... Vi har pratat med kaplansgården och de är stenhårda på punkten om förbud mot starksprit... Vi har hört om dem som brukar smuggla in ändå men vi vill inte behöva smyga på våran fest. Så nu har vi bokat hantverksföreningens lokaler på stan. Den är jättefin... men dyyyyyr..........
jag kan inte annat än att hålla med föregående talare!
jag gillar de först skorna! Snyggt med spetsig tå! Lycka till med skoshoppingen!
Servetter hittade! Ikea har börjat med en serie som heter Bröllop...och det har så klart alla ni redan sett...jag är lite sen... Ska i allafall handla servetterna, jättefina och känns som tyg för bara 29 kronor för 18 stycken..
klänning nr 2! Jättefin verkligen!!!!
Maj:
Jacobsen 2/5
Juni:
Juli:
Sobeit 11/7
F A M E 31/7
Augusti:
Brud 2009 8/8
Monkay 15/8
mia8 25/7
September:
Igia 19/9
Maj:
Jacobsen 2/5
oj oj! blev lite fel...i juli gifter vi oss inte augusti...
Juni:
Juli:
Sobeit 11/7
F A M E 31/7
mia8 25/7
Augusti:
Brud 2009 8/8
u och s 2009 8/8
Monkay 15/8
September:
Igia 19/9
Jag betalar ca 2500 för provuppsättning, uppsättning, hjälp med sminkning till både mig och tärna och tärnas håruppsättning. Det tycker jag känns ok om man tittar på priserna på stan. Och det känns som att de kommer bli bra. (Lilla My)
Var precis och hämtade min klänning hon sömmerskan. Den är perfekt!!!
Kaif, Oj om du tittar tillbaka på träden så ser du många disk. om olika frisörer.
Sobeit, Ja det är min klänning i galleriet. Den är jättefin! Gör sig inte riktigt rärrvisa på bilden dock, tycker jag..
Min m2b hyr på bröllopsgården i Vittninge. Det var billigare än m.arnes men med samma kvalitet.
Nu är jag ute efter dukar...och jag behöver runda dukar...någon som har ngt bra tips?
och..ja det fanns en del att välja mellan!
usch! Jag håller på att bli nipprig! Det här med en eventuellmöhippa är läskigt tycker jag. Jag är ett kontrollfreak och gillar inte att inte något veta. Sen kan man inte säga sånt högt för då låter det som att man förväntar sig en möhippa, tänk om det inte är någon som planerar en? Ett tabupratområde...eller?