-
Är det hyrpris vi pratar då?brud2009 skrev 2009-03-09 12:19:43 följande:Jag var på bröllopsgården i vittinge. Paketpris på frockcoat inkl. allt går på 2400:- Min klänning kostar 5500:- att hyra 8000:- att köpa, lite dyrare än jag tänkt men den känns ju så rätt
-
Dum fråga kanske men jag kan inte så mycket om priser på sånt där
-
Ja jag förstod väl det. Skumläste lite (stressigt hemma) men nu ser jag ju att du skrivit om paketpris
Håller med,fin klänning! -
Nu börjar svaren droppa i på vår bröllopsmail såååååååå spännande!
-
Japp det gör det känns verkligen att det börjar närma sig!brud2009 skrev 2009-03-09 15:33:16 följande:Va kul!!! Kan tänka mig att det pirrar lite nu
-
Oj vad billigt! usch sånt vill jag nästan inte veta det är klart, har ju kläder till honom kvar men menar du verkligen bara 850?20090822 skrev 2009-03-11 12:04:06 följande:Jag såg i tidningen att Askungen i Uppsala säljer ut alla brudklänningar och frackar för 850kr styck. Var dit och kollade nyss men det fanns inget för mig. Kanske någon annan kan hitta nåt?
Vi va på Hefa igår o de hade inte mycket i min smak iallfall.
Vad ska era "män" ha på sig? verkar vanligast med frockcoat o det har ju tyvärr inte Hefa. -
F A M E skrev 2009-03-11 15:09:21 följande:
Tackar. Min sambo ska ha frockcoats, vi gillar varken frack eller jackett, kavaj tycker han är så tråkigt. Däremot så håller vi på att leta efter en vit frockcoats utan mönster.www.blocket.se/vi/20482806.htm
fast den kanske inte är vit, framgår inte! sen har jag ju ingen aning om vad han har för storlek -
Någon här som har beställt hem hindersprövning blanketter?
Verkar omöjligt att få prata med någon på skatteverket *morr* man kunde skriva ut men just nu har vi ingen skrivare. Har vabbat en vecka (även jag febriga barn) så har inte kunnat skriva ut på jobbet heller. jaja e nog ingen fara om jag väntar 1 v till, men ändå! känner bara att jag vill få så mycket som möjligt avklarat
Drömde mardröm inatt:
Det var dagen före bröllopet, jag var luspank, hade varken skaffat skor eller underkläder Fick hur som helst låna lite pengar av min snälla mamma, hamnade på THUNS o handlade en massa t-shirts o ett par rosa läder stövletter hua! blev minst sagt lättat när jag vaknade. -
F A M E skrev 2009-03-12 12:25:34 följande:
HAaaaahahahaaahaaaa ursäkta att jag skrattar men jag kan ju verkligen se dessa saker framför mig.Hua inge roligt med febriga barn. Nja vi har skrivit ut papprena, men inte skickat in dem ännu. Gäller ju bara i 4 månader tydligen.haha ja och på Thuns av alla ställen liksom
Ja jag hoppas på o få jobba imorgon! Är ju bara lite drygt 2 månader kvar för oss, och den 5 maj ska vi träffa prästen och då skulle man ha med papperna sa hon. -
min klänning kom i förrgår *lycka* den är såååååå vacker!
om ni orkar kan ni gå in o tycka till om skorna jag lagt upp vilka är snyggast?
Ska ner en sväng på stan o kika med, men annars beställer jag nog någon av de.