Inlägg från: Midsommarbrud09 |Visa alla inlägg
  • Midsommarbrud09

Uppsalabrudar - del 3!

Allt känns så klart! Jag måste ha glömt någonting.
    Jag trodde man skulle vara stressad för att hinna med. Arbeter 100%, hus och trädgård och två småttingar, men ändå känns allt så ko-lugnt....börjar få onda aningar!! Jag måste ha missat något?!

• Midsommarbrud09

Oj, oj...nu är det bara tre månader kvar!!!..... Pirr pirr i magen!

• Midsommarbrud09

För vår del känns det som det mesta redan är klart. Springa på mässor känns redan förbi. Är det inte lite så för er med? Kanske skulle de satsa på att ha mässorna lite tidigare på året för att fånga upp oss sommarbrudar, eller?!

Det lät ju inte som om jag missade så mycket heller....

• Midsommarbrud09

Nu har jag bokat provsminkning och så ska jag även prova soldusch! Har aldrig solduschat förut, så jag vill kolla innan så att jag inte blir gul... Det skulle ju bli snyggt! En gulbrun brud!!

• Midsommarbrud09

jo, just det! Jag har hittat råsnygga skor som jag vill ha! På nätet... Varför ska allt fint finnas på nätet, jag vill gärna prova innan jag handlar!

• Midsommarbrud09

FAME: Vann du budgivningen på klänningen?

• Midsommarbrud09

Oj! Det var ett tag sedan jag loggade in mig! Har missat en hel del men orkar inte läsa igenom ALLT! Kanske har ni redan skrivit om detta...?
    VAr och fyndade på gamla IKEA igår. Rodenblad, ljus, vaser, ljushållare, dekorationssant och annat krimskrams. 60% på allt och idag skulle allt kosta 1:-!!
    Rosenbladen fanns i vitt/grönt, rosa, rött och orange.Tips till alla er som letar!! Ha det bra!

• Midsommarbrud09

HeJ!

Var och träffade fotografen igår vid kyrkan, för att tillsammans kika ut bra ställen att ta foton på. Känndes jättebra! Seriös, trevlig och duktig! Kommer att bli super!
    2 månader kvar.....

• Midsommarbrud09

Fick mina skor från Matildasfest.se idag...men....fel klack! ÅHHH vad jobbigt! Nu måste jag krångla med detta och skicka tillbaka osv... MAn ska kanske inte handla på nätet.

Förövrigt är jag lite irriterad. Det är en hel del som verkar vänta in i det sista med att tacka ja/nej till bröllopet. Irriterande tycker jag! Antingen kan man väl eller inte. Eller?

• Midsommarbrud09

Ja, då har man blivit "hippad"!! Mina vänner bjöd på en underbar dag med olika aktiviteter; glasblåsning, picknick i det gröna, lacergame, bowling, middag och utgång senare på kvällen.
    Och en massa dricka.....
    Kom hem 3.30 i morse och känner mig fortfarande lite smått påverkad!!

De hade verkligen ordnar allt SÅÅÅ bra det bara kan bli = lycklig!!

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!