• kaif

Uppsalabrudar - del 3!

Hej!

Hoppar in här i tråden.

Obs, att det är blivande bruden som skriver, när vi skapade konto var det min m2b som skrev in sina uppgifter, därför står det att det är en man.

Skrev ett eget inlägg men skriver även här. Ville bara kolla vad ni har för erfarenhet av frisörer i Uppsala som gör bruduppsättningar. Vad fick/ska ni betala? Hur lång tid tog/tar det? Har någon varit i kontakt med Salong Fancy Style?

• kaif

Visst var det någon här inne som hade beställt mat från Måns Ols i Sala? Orkar inte läsa igenom alla inlägg igen. Vad tyckte du? Var de bra?

• kaif

hej, vet inte om ni diskuterat detta redan men var beställde ni er tårta och vad kostade den per bit? Någon som har beställt från konditoir savoy?

• kaif

Är det någon av er som gjort/tänkt göra en ansiktsbehandling i Uppsala innan bröllopet? Var har ni varit och vad kostade det?

Jag har bokat frisör nu Och börjat titta på ringar, allting går långsamt framåt men ack så mycket kvar...

• kaif

har skummat lite men de flesta andra verkar kosta runt 600kr

• kaif

har ni alla bestämt florist? Jag har inte det

• kaif

Vad köpte du hos vivi och viktoria då? Jag kom upp i drygt 1300 hundra, lite mer än jag hade tänkt...

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!