Uppsalabrudar - del 3!
Mois81:
Vi lägger ca 25 000 - 30 000 kr på vårt bröllop.
Mois81:
Vi lägger ca 25 000 - 30 000 kr på vårt bröllop.
monkay:
Servetterna är helt suveräna! Och de blev kanonbra med mina hemmagjorda servettringar. *ler jättestolt* Köpte 5 pkt 60 st hemma som bara ligger i en av mina lådor med bröllopstingestar.
monkay:
Har de korsetter där oxå? Jag vill ha en vit eller ivory färgad korsett under brudklänningen. Tycker att det är så kvinnligt och jag älskar att ha sådana saker.
Greta 1980:
Kan inte denna helg. Typiskt! Hade varit så himla roligt annars.
F A M E:
Nu blir jag nyfiken! det låter jätteroligt! Vad kostar det? Kan verkligen behöva all hjälp jag kan få på den fronten liksom ..... De senaste åren har det blivit väääldigt mycket mammaunderkläder så något roligare saker vill ju mannen att jag har på mig på dagen B.
Vilken vacker klänning!
Jättegärna!
Tror att klänningen kommer att passa dig som handne i handsken.
Det låter ju perfekt ju! Ska minsann försöka hinna att ringa dem imorgon och boka in mig. hoppas bara att jag får tid över. Minstingen blev magsjuk igår så här har vi haft fullt upp det senaste dygnet.
Jag säger bara: GREAT!
Vi fick hem våra vigselringar igår. Mannens ring satt perfekt. Min var lite för tight. men det är ju några månader kvar så bara mina sista gravidkilon försvinner så kommer den att sitta perfekt. Det är 4 kg så det gör rätt stor skillnad på mina fingrar. Men ack så vackra de var. Vi betalar totalt 5311 :- för ringarna vi köpte från Vigselbutiken. I vanlig butik så hade det gått på det dubbla.