Uppsalabrudar - del 3!
Ja jag gillar ju oxå spetsig tå. Tror kanske det blir snyggast till min klänning med. Skorna är verkligen super viktiga eftersom klänningen inte är hellång
Ja jag gillar ju oxå spetsig tå. Tror kanske det blir snyggast till min klänning med. Skorna är verkligen super viktiga eftersom klänningen inte är hellång
F A M E skrev 2009-04-06 18:43:18 följande:
Ja Nina är jätte duktig!
Sen är Katrin på salong Panzel riktigt duktig *tipsar*
Idag har jag beställt min ring wiiiiiiiiiiii
ok det ska de alltså inte? ännu ett bestyr alltså
ok men bäst att ha lite i beredskap, ifall de inte tänkt på att ta med.
Usch känner mig stressad! men det ordnar sig
F A M E skrev 2009-04-19 22:12:34 följande:
F A M E skrev 2009-04-21 22:21:03 följande:
F A M E skrev 2009-04-22 08:48:26 följande:
Jag blev hippad för 2 veckor sen! o det va det mest fantastiska
den bästa dagen ever (förutom när barnen kom de )
Vi hade bestämt (trodde jag då) att jag min kära o min syster o hennes kille skulle ut o äta o dricka lite öl på o´connors. Barnen skulle vi lämna redan på morgonen hos mina föräldrar för vi skulle alltså även ha en heldag på stan.
När jag står i hallen o klär av min minsting hoppar mina 2 bästa vänner o min syster fram o säger -Möhippa! jag blev helt chockad va verkligen inte förberedd, lättlurad som jag är hihi. På får jag mig en tokblond afroperuk ett par vingar o ett fult diadem sen går vi upp en våning o där står ännu flera vänner, där får jag massa bubbel o god mat. Sen hade varje vän köpt något som jag skulle kunna förknippa ihop med de, så det var bara att gissa o berätta historien bakom det hela skit kul grej! Sen lite halv lullig tog de mig genom stan mot stationen, så jag anade väl sthlm eller nåt sånt. På tåget fyllde de mig lite till. Jag fick blunda gissa spritsort, gissade jag rätt behövde jag INTE dricka. Jag hade 1 rätt så ni kan ju tänka er att jag blev ännu lulligare efter den upplevelsen, brydde mig inte ett dugg om afroperuken, sen bar det av med buss till ett 50-tals ställe/affär på söder. Med masa gamla roliga saker o även nya i retro stil. Där togs jag emot av en tjej som skulle fixa iordning mig till en 50-talsbrud. Frisyren främst. Sen blev jag sminkad av en kompis. Sen bar det vidare hem till min moster o där hade de dukat upp så fint o ännu mera god mat.
SEn tog en kompis som är duktig att fota en massa olika bilder på mig i ett gäng olika out fits i gammal stil blev riktigt coola bilder.
Hände något hela tiden.
O på kvällen va vi o lyssnade på min bror som spelade på ett place i sthlm den kvällen.
Dagen efter va det brunch på mosebacke. En heeeeeeeeeeeelt underbar helg från start till slut!
åhh jag har sån skobeslutsångest! vet verkligen inte vad jag vill ha! det får inte vara för spetsigt helts inte öppen tå, stängd häl. Inte för höga. Gärna någon annan nyans en kritvita. Hu vad jobbigt! I-landsproblem jag vet men ack så jobbigt...
Jag kan inte skriva i nya tråden
Om några timmar är jag fru så spännande så! o jösses vad fint det blev med dukning o allt