• F A M E

Uppsalabrudar - del 3!

hmmm har ingen minne hur en nejlika ser ut med de ska jag googla på . Vem vet kanske jag gör som du fast tvärt om i färgskalan.

Men vad ska du ha för utfyllning ?

• F A M E

oki låter så avancerat att binda själv. Även om de kanske inte är så i fallet.

• F A M E

vilken toppen sida, säg är du med där också?

• F A M E

Sitter och tittar lite på tradera och hittade min festkläning där. Funderar på om jag skall ge mig in i budgivningen, vet ju vad samma klänning går på Landy bridal där jag hade tänkt beställa den ifrån. Men dock så ville jag ha hem min brudklänning först.

• F A M E

tänkte jag ska ha den på kvällen sen när våran fest drar igång. Jag vill inte ha brudklänningen på mig när jag ska dans loss.

• F A M E

obs bandet runt om magen ska gå i samma färg som kläningens baksida dvs vinrött.

• F A M E

nej nu ska jag gå till grannen och fika lite. Samt titta på en massa olika ljus osv.

• F A M E

tillbaxs jupp på de men man får ju inte gör reklam här inne så därför sa jag inte de direkt ut.

Handlade inget faktiskt har lite svårt för doftljus, luktar för mycket enligt min näsa & huvud.

• F A M E

Ja men visst skulle den göra sig bra med ett vinrött band till, och man behöver ju ite ha bandet om man inte vill heller.

Sobeit skrev 2009-03-08 14:09:26 följande:
      Den klänningen är verkligen snygg. Och som du skriver i ett senare inlägg, men vinrött band så passar det bra. Låter dessutom som du ska på ljusparty. Avis jag blir nu då ... hihi
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!