• Sobeit

Uppsalabrudar - del 3!

F A M E skrev 2009-03-08 16:01:26 följande:
    tillbaxs jupp på de men man får ju inte gör reklam här inne så därför sa jag inte de direkt ut.Handlade inget faktiskt har lite svårt för doftljus, luktar för mycket enligt min näsa & huvud.

Att man ska på jusparty kan man alltid säga. Det är direkta företagsnamn som ät mindre bra att promota. Det finns många olika ljuspartyn liksom.

• Sobeit

Sommarliv skrev 2009-03-08 22:21:39 följande:
    Hejsan ni gissade rätt.. Vi gifte oss idag på dopet.. Det var så härligt.. Sen kommer vi ha en fest för oss vuxna sen..

Ett jättestort grattis! Helt rätt att göra så! hihi

Misstänkte faktiskt att ni skulle göra så. haha

• Sobeit

Greta 1980 skrev 2009-03-09 20:53:29 följande:
    Wiii!Nu har jag fått en avi av posten att min klänning kommit. Mindre än en månad sedan jag beställde den! Vill hämta och prova den nu!!!Men blir först på onsdag.Har mycket jobb innnan dess.men den som väntar på något gott....

Oh, spännande. hihi

• Sobeit

F A M E:

Visst är det pirrigt! hihi

Jag har just fått veta att min ena syster inte fått sin inbjudan. Det tycker jag är märkligt eftersom alla andra kommit fram. T o m den till Venedig i Italien. Så nu måste jag göra en ny inbjudan. Misstänker att den slarvats bort. *suck*

• Sobeit

F A M E:
    Ja, det är verkligen synd.

Vid bröllop och begravningar kommer människors värsta sidor fram. *suck*

Min syster ifrågasatte t o m om jag verkligen skickat en inbjudan till henne. Om jag inte hade gjort det, varför skulle jag då fråga om hon fått den. *dubbelsuck*

• Sobeit

miwa skrev 2009-03-10 22:32:40 följande:
    By tha way jag är ny på edn här tråden, men vi ska gifta oss i juni i uppsala. Kul med en uppsalatråd

Välkommen! Alltid roligt med en till brud .....

• Sobeit

20090822 skrev 2009-03-11 15:29:06 följande:
    Min pojkvän ska antagligen ha smoking...Och ja, alla brudklänningar och alla frackar kostade 850. Billigt!

Vilka bra priser! Jag har ju visserligen min klänning fixad, men det känns lockande ändå. hihi

• Sobeit

brud2009 skrev 2009-03-12 19:00:33 följande:
    Känns som jag har gjort ett kap Idag var jag på stan och gick in på Wedins och där hittade jag ett par "bröllops"skor. Jättefina och kostade inte mer änn 299:-!!!!

Hur ser de ut? *nyfiken*

• Sobeit

Vill bara skryta lite! Jag är så himla bra. Det har varit otroligt svårt att bli av med gravidkilona denna gång. Och nu den senaste månaden har det lossnat. Har stått o stampat på samma vikt i 4 månader. Idag när jag vägde mig på bvc (var på viktkontroll med minstingen) så har jag minskat 1,2 kg. Kanon! Nu är det bara 2,6 kg kvar. Sedan är dessa j**la gravidkilon borta.

• Sobeit

brud2009 skrev 2009-03-12 19:52:43 följande:
    Ska lägga ungarna sen ska jag fixa en bild

Spännande! hihi

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!