Uppsalabrudar - del 3!
Att man ska på jusparty kan man alltid säga. Det är direkta företagsnamn som ät mindre bra att promota. Det finns många olika ljuspartyn liksom.
Att man ska på jusparty kan man alltid säga. Det är direkta företagsnamn som ät mindre bra att promota. Det finns många olika ljuspartyn liksom.
Ett jättestort grattis! Helt rätt att göra så! hihi
Misstänkte faktiskt att ni skulle göra så. haha
Oh, spännande. hihi
F A M E:
Visst är det pirrigt! hihi
Jag har just fått veta att min ena syster inte fått sin inbjudan. Det tycker jag är märkligt eftersom alla andra kommit fram. T o m den till Venedig i Italien. Så nu måste jag göra en ny inbjudan. Misstänker att den slarvats bort. *suck*
F A M E:
Ja, det är verkligen synd.
Vid bröllop och begravningar kommer människors värsta sidor fram. *suck*
Min syster ifrågasatte t o m om jag verkligen skickat en inbjudan till henne. Om jag inte hade gjort det, varför skulle jag då fråga om hon fått den. *dubbelsuck*
Välkommen! Alltid roligt med en till brud .....
Vilka bra priser! Jag har ju visserligen min klänning fixad, men det känns lockande ändå. hihi
Hur ser de ut? *nyfiken*
Vill bara skryta lite! Jag är så himla bra. Det har varit otroligt svårt att bli av med gravidkilona denna gång. Och nu den senaste månaden har det lossnat. Har stått o stampat på samma vikt i 4 månader. Idag när jag vägde mig på bvc (var på viktkontroll med minstingen) så har jag minskat 1,2 kg. Kanon! Nu är det bara 2,6 kg kvar. Sedan är dessa j**la gravidkilon borta.
Spännande! hihi