• nni

Lund 2009

Här e en från Lund trakterna. Ska gifta oss i Bjärred.

• nni

T RO skrev 2009-02-26 08:58:13 följande:

Här är en till, men jag gifter mig redan 4 april, så det är knappt tid att stöta och blöta Det mesta är klart, småsaker kvar att fixa. Känner dock viss stress, mest för att vi ska ha brunch dagen efter och blir 40 personer i vårt hus på typ 100 kvam
    Det e snart!! Vad roligt! Stressigt ja, det känner jag redan nu att det kommer bli mer o mer. Det ordnar sig, ni får säkert hjälp med brunchen och serveringen!?

Vi gifter oss 27/6, lördagen efter midsommar !
  • nni
    Bodelind skrev 2009-03-12 07:55:53 följande:
    Jag har pratat med Eka, hon som har butiken är väldigt trevlig och hjälpsam. Hon gjorde buketterna till min svägerskas bröllop och de var jättefina
    Eka, i lund då eller, vid bageriet "Grand konditori"?
    Hrm, man kanske borde prata med henne, jobbar i närheten...
  • nni

TRO 4/4

nni 27/6

Solhatten 1/8

MammaMiaa 8/8

Bodelind 15/8

solhatten 1/8

Huzzan 22/8

Hemliga Maja 23/5

• nni

"En tråd för oss i Lund med omnejd".
    Klart du får plummis83, tycker jag. Jag gifter mig själv i Bjärred.

• nni
    Plummis83 skrev 2009-03-12 12:54:27 följande:
    Men omnejd tror jag inte Skanör ingår:PMen iaf 4 juli är datumet!!
    För mig så får du va med iaf Du bor iaf i Lund
  • nni

Vad roligt att vi blir fler! Vi ska ha festen på Långa längan i Bjärred.

• nni
    MammaMiaa skrev 2009-03-25 16:17:13 följande:
    Någon som vet en duktig salong som fixar naglarna. Jag bor i Löddeköpinge. Så det gör inget om det är där. Men även andra orter är välkomna
    Puff puff!

Gärna ngn i Lund!?

Plummis; Med planering går det fortfarande sakta men framåt. 3 månader kvar idag bara för oss!!
    Ska till kyrkan på söndag o prata om vigselmusik. Alldeles snart beställa kläder...
  • nni
    Snäckan4 skrev 2009-03-30 08:43:06 följande:
    Hej Tjejer, tänkte bara säga att jag var i Tyskland i helgen och handlade. Var inne på calles först men det var mycket sämre utbud, jättetrångt och tog väldigt lång tid i kassorna. Priserna var endast i ett fall billigare än på Bordershopen annars var de lika eller dyrare. Samt att det är så mycket bättre utbud på allt på Bordershopen och roligare att gå där. Vi kommer nog inte åka till Calles igen. Tänkte bara dela med mig av mina erfarenheter från helgen!
    Tack för rådet! Ska själv in o handla i Danmark eller Tyskland. Men då vet vi att Bordershopen har bättre utbud iaf.

Vi e lite kluvna nu med vigselmusiken, ska ha Ronja Rövardotter ingångs, men sedan utgångs e vi inne på 2 olika...ja vi får väl prata med vår violinist vad som låter bäst på stråk också. Var lärorikt o mysigt att höra musik igår i kyrkan iaf.
  • nni

Tänkte boka konultations tid hos Tårtesset i Staffanstorp. Någon som gjort det?? Eller bokat tårta runt lund någonstans?

• nni

Vad bra! Ska ringa o boka på torsdag. Bra du stavade rätt också, "konsultation" menade jag med.

Svar på tråden Lund 2009