bröllopsgåva?
vad skall du ge din blivande i bröllop/morgongåva?
vad brukar det vara för saker man kan ge till en man/kvinna?
vad skall du ge din blivande i bröllop/morgongåva?
vad brukar det vara för saker man kan ge till en man/kvinna?
en seikoklocka fick min make
secret box... helt klart... =)
Ett smycke där man graverar in ett namn. Finns många olika varianter. Om du googlar namnsmycken så hittar du massor.
Jag ska gravera in mitt namn och kanske smyga in vår dotters namn (för hon är vårt allt ) så har han båda sina tjejer.
För länge sedan fanns det en tjej/kvinna här på BT som gav sin man en fick-kompass med orden "Om du någonsin skulle komma vilse så kommer den här alltid att visa vägen tillbaka till mig"
Secret box... om jag vågar :P
vi gav varnadra varsin fin Certina-klocka
Secret box till honom
Smyck till henne
Alt. Jag har idag förlovningsringen i rött guld och ska ha vr i vitt. Min man ska bara ha sin nuvarande förlovnigsring. Har funderingar på att ge honom en vr i vitt guld men tror det blir en perfekt 1 års present. Beror ju på vad man tycker om och hur ni planerar med ringar, själv tyckte jag att det var en lite små mysig idé....
Jag kommer ge min make en secret box. Att ge sin blivande en morgongåva anser jag i dagens samhälle inte har att göra med att den andre inte är självförsörjande och inte skulle klara sig om den ena parten gick bort. Morgongåva i dagens moderna samhälle ser jag som ett vackert sätt att visa uppskattning för sin respektive.
Jag ska ta mina secretbox foton på fredag!!! wohoo.. Pirrig och sjukt nervös!
Men det blir en väldigt liten present eftersom jag först och främst agerar försökskanin för fotografen. Så därför kommer han även att få ett presentkort hos en tatuerare.
ja, skulle bli glad om jag fick en secret box av min man, då han är borta i veckorna och jobbar, så har jag lite att glutta på när han är borta... haha.. =)
Jag kommer inte ge en morgongåva, utan en bröllopsgåva till min m2b.. Han ska få ett par manchettknappar som ser ut som evighetssymbolen, och som är graverade med vårt bröllopsdatum på den andra sidan