September 2009 del3
Stl 48- 19 september
Stl 48- 19 september
Synd att inte din klänning pasade
Jag tycker att klänning nr 2 är finast och den ärycker verkligen jättefin!
Jag tycker om när klänningen är rak över brösten.
Oj så kontigt det blev men ni fattar väl ändå.
Hej!
Vi slår också till den 19 september!
trallande jänta skrev 2009-03-22 20:55:18 följande:
Hej alla!
Idag postade jag vår inbjudningar så nu känns det verkligen på riktigt. Ska bli kul och se om det är någon som ringer redan imorgon.
Var hos guldsmeden i lördags och lämnade in våra ringar. Bestämde oss för att göra nya förlovningsringar så det blir spännande.
Tänkte kombinera klänningsprovning och ringprovning inne i stan om 3-4 veckor. Längtar....
Ha det bra så länge.
Nja, vi har haft ganska traditionella ringar i rött guld, lite rundade, helt släta. Nu blir de 1 mm bredare (5mm)och lite tjockare för att de ska ha samma tjocklek som min vigselring kommer att vara. Måste vara tjockare för att stenarna ska kunna "fästa". Dessutom ska de vara "kantiga" nu, det är ju lite modernt nu
Så ja, det blir till att smälta ner dem och göra tre helt nya ringar.
Är det bara hos mig som BT är JÄTTESEEEEGT?
TesshjärtaFred- Jättefin klänning!
Jag väntar med spänning på min som kommer en eller två veckor in i juni. Fick beställa mindre storlek så nu får vi se hur denna sitter. Svårt att få en rikrigt bra känsla när den är alldeles för stor.
Jag lade upp bilder på våra blommor och inbjudningar men de fotona finns inte i galleriet, jag fattar nada! De andra bilderna syns ju?!
Om bilderna är för stora borde väl datorn säga ifrån, eller?
(Har köpt ny kamera, system, och jag vet att jag har ställt in den på stora bilder för att kunna förstora mycket utan att kvaliten blir sämre)
Men när jag lade upp bilder på Köp/Sälj så sa datorn till mig att göra bilderna mindre.
Snälla, hjälp mig!
Nu finns det bilder på våra blommor i mitt galleri!
I kyrkovaserna ska det stå en gerbera med lite grönt, min bukett blir som den i galleriet och likaså bordsdekorationerna.
Jag tycker lika mycket om rosor som gerbera så därför tänker jag "blanda" dem på bröllopet
Finns även bilder på våra inbjudningar om någon är nyfiken