Inlägg från: september2009bröllop |Visa alla inlägg
  • september2009bröllop

September 2009 del3

funderade just på om de fanns en ny september tråd

just nu måste vi ta tag i inbjudningarna.. hade tänkt få ut dem till april men känner att de är så svårt att få tid.. den preliminär bokade lokalen måste oxå betalas.. dessutom letar vi hus och måste isf eventuellt dra ner på vissa kostnader.. men de löser sig då..

vilka här har redan fått ut sina inbjudningskort?

• september2009bröllop

oj carola ni har de bra ordnat

vi tänkte hyra buss till våra gäster men tror inte de får plats i vår budget längre (dvs om vi får hus) annars så ligger lokalen väldigt långt i från kyrkan andra änden av stan så då får vi försöka pyssla ihop nått med dem som har bil så alla kommer med

• september2009bröllop

thildamy: vad tråkigt att den va förstor.. blev det samma klänning som min i slutändan? i så fall tror jag att det inte är nått problem att sy in den hos sömmerska..

• september2009bröllop

Det är bara jag som kommer ha vigselring men å andra sidan får jag två så jag kommer ha tre ringar totalt och min m2b en.. Lite orättvist kan man tycka

• september2009bröllop

Mmm ibland brukar jag prova ringarna tycker de är så fint när de ramar in förlovningsringen.. De är ganska smala medans förlovningsringen är ungefär lika bred som dem två tillsammans

nej de finns inget kort här hemma på när jag har den på mig mest för jag inte vill att sambon ska råka se den.. behöver dock sy en underkjol så man får de snygga fallet på klänningen..

Thildamy: Om du verkligen vill se klänningen kan jag maila från jobbet för min bästa vän tog kort när jag provade den.. Inboxa mig bara din mail så löser de sig imorn

• september2009bröllop

Rebellen: då blir de som jag ska ha fast tvärt om.. jag har två jättesmala vigselringar med en lång rand diamanter och så ska jag ha förlovningsringen i mitten

• september2009bröllop

Hej och välkommen cookie
    hur långt har ni kommit i planeringen?

• september2009bröllop

Jag har haft klänningen här hemma sen oktober, kyrka, lokal och fotograf bokades i september och ringarna tror jag vi köpte redan i november planneringsmänniska jag me

just nu samlas här kraft för att ta tag i inbjudningskorten.. frisör och catering måste tas tag i me men just nu står det väldigt stilla..

• september2009bröllop

klänningen är den som finns i galleriet.. den långa med de små holkärnarna eller va de kallas.. inbjudningskorten har jag många förslag på vilket kan ses i galleriet de me

färgtemat är tänkt att bli offwhite, guld, gammelrosa och sen antingen brunt eller vinrött har köpte massor med papper på scrapbookingmässan som va i helgen så får väl se vad som åstadkomms

• september2009bröllop

Min systerdotter ska som en del av er vet vara min tärna.. idag fick jag ett mail om en klänning hon och min syster hittat som de tyckte va fin och som min systerdotter skulle vilja ha på bröllopet!! Känner sån panik nu.. Klänningen är champange färgad (tycker färgen är lite för nära min benvita brudklänning) och sen täcker den knappt rumpan vilket man kan se på en av bilderna

klicka på länken så kommer ni till klänningen..

www.halens.se/ProductPage.aspx&mid=61&sort=0&dir=1

Överreagerar jag? Jag vet inte men känner inte att den är så lämplig på ett kyrkobröllop

Svar på tråden September 2009 del3