Inlägg från: AloveU |Visa alla inlägg
  • AloveU

September 2009 del3

Hej på er!!!

Ääääntligen har jag hittat till er september brudar!!
    Håller på som bäst med inbjudningskort odyl, mycket tankar som går till bröllopet, superkul men jobbigt ibland med alla goda råd som man får från typ aaaaallllaaaaa. Senast igår var det en väninna som hade åsikt om barn/inta barn på bröllopsfesten. Jag känner att det är ju MITT bröllop, alltså bestämmer vi hur vi vill ha det!!

• AloveU

Hallå!!!

Den 12 september är den stora dagen....lääängtar men samtidigt känns det mycket kvar som ska fixas. Ja självklart håller vi det oxå hemligt men vissa är ju oundvikligen redan involverade (tyvärr)...
    Vad har ni för osa datum? vi hade tänkt 1 augusti men blir det för sent?

• AloveU

Gokväll...
    Idag har jag fixat med inbjudningskorten, beställda o klara, köpt skor, rena fyndet 349:-, och slutligen ringde min svärmor o hade en bekant som kunde fixa till brudbuketten gratis! En lyckad dag med andra ord. Hade värsta mardrömmen inatt att min frissa ballade ur o inte ville göra min håruppsättning, kunde fixa den kl 14 sa hon och vår vigsel börjar kl 14.30, panik när jag vaknade men blev snart lugn då jag fattade att det hela var en dröm. Jobbigt att börja drömma så här långt innan bröllopet...
    Nattinatti

• AloveU

Hejhej

ja det är många som har åsikter.... Försöker att fokusera på att det är vårt bröllop och alltså vi som bestämmer hur våran underbara dag ska se ut
    Längtar efter att se hur våra beställda inbjudningskort ser ut.
    Någon som har tips på någon bra sida på nätet där man kan se brudbuketter? Ska tärna och näbb har bukett?

• AloveU

September2009bröllop: Såg att ni köpt hus, blev nyfiken då våra grannar precis sålt o jag vet att du ska gifta dig i Borås. Var har ni köpt hus?
    Grattis iaf, spännande år 2009!!!

• AloveU

Tack för blomster -tipset, en massa fina buketter!!!

• AloveU

Undrar om det är någon mer som beställt inbjudningskort från kortdesign och hur låååång tid det tar att få dem, börjar bli otålig...längtar sååååå.

Idag har vi varit på festlokalen och vi gick båda ut därifrån med ett leende, kommer bli jättebra!

Ha en underbar vårhelg nu alla septemberbrudar!! Snart är vi där!!

• AloveU

Hej!
    Sitter och planerar festprogram och en massa annat som hör till den stora dagen. Nu undrar jag, hur gör man med vigselprogrammen i kyrkan, är det vi som också ska göra dessa?

Svar på tråden September 2009 del3