Inlägg från: Ellie Lo |Visa alla inlägg
  • Ellie Lo

September 2009 del3

Jag funderar på att ha en kort klänning, gifter mig den 5 sept. Kan man ha tunna strumpbyxor då för jag tycker det är elegantare än bara ben?

• Ellie Lo
    september2009bröllop skrev 2009-04-16 12:48:55 följande:
    Ellie: Absolut kan du ha strumpbyxor.. men se till att få tag i sånna som inte är försärkta över häl och tå om du inte är säker på att du täcker de med skorna.. Fast det har du säkert redan tänkt på själv Sen tycker jag de är väldigt fint med strumpbyxor som har lite glans i sig...
    Jag och min m2b är lite oense om hur uppklätt det ska vara. Han vill ha frockcoat och få en chans att verkligen vara fin. Men jag känner mig utklädd när jag provat brudklänningar... jag är väldigt kort också, bara 156 så det känns som att jag försvinner i en brudklänning med stor kjol. Jag vill hellre ha en kort, lite mer elegant klänning. Har en bilder i galleriet, det är den första bilden jag tänker på. Men kan han ha frockcoat om jag har den klänningen och min sjuuuuukt snygga skor som jag redan köpt? (lite av nackdelen med lång klänning är ju att de inte syns...ska lägga upp en bild på dem också)
  • Ellie Lo

Tack TesshjärtaFred! Ska ni också gifta er 5 september? Hur är ert upplägg för dagen?

Svar på tråden September 2009 del3