Inlägg från: StillÅ |Visa alla inlägg
  • StillÅ

September 2009 del3

Hej! Får man va med i tråden. Gifter oss den 5 september i år.

september2009bröllop skrev 2009-05-02 17:54:26 följande:
    Idag har jag varit i göteborg så då passade jag på att köpa skor till bröllopet Är jättenöjd med mitt val.. bild finns givetvis i galleriet..
    Helt fantastiska!!

Fyra månader kvar!!! Det närmar sig med stormsteg. Vi har stannat till i planeringen men nu måste vi komma gång igen. Ska ringa cateringstället imorgon...

Ring har jag nog också bestämt mig för. En smal med stenar tätt runt i vitguld.

En skön vecka önskar jag er!
  • StillÅ

Vi ska köra budgetvarianten men absolut inte den sämsta. Två av våra vänner är fantastiskt duktiga fotografet. Vi hyr en reflexduk (som tar bort skuggor) det gör bilderna snäppet bättre. Idéer till bilder får jag både här och av vännerna. Ska bara hitta fina miljöer att ta i...

Har ni beställt ringar? Tar det lång tid att få dem? Hur ser de ut? Och vad kostar de?

Som jag skrev har jag äntligen bestämt mig. Jag är verkligen ingen smyckestjej , framförallt inte ringtjej, men utan min förlovningsring känner jag mig naken och då ska ju inte vigselring vara något problen heller.

Cateringstället fick jag inte tag på. Det är svårt när man jobbar och inte kan gå ifrån och ringa...

...får försöka imorgon igen.

Ha det så gott allihop!

• StillÅ

Jag har inte provar en enda klänning än. Vi ska ta tag i den saken.
    Fixade catering, präst och ring i går och är väldigt nöjt med det.

Har tillbringat dagen på scrapmara :) Trevligt!

• StillÅ

Nej, verkligen inte! Vänta då tills hennes liv lugnat sig en smula och berätta hur det är och hur du känner. Hon ska ju inte göra så att du inte njuter av den här tiden och din dag. Din syster och den andra tjejen kan ju välja att inte prata med varandra för din skull.

• StillÅ

Håller just nu på för fullt att sälja lotter till vänner. Inkomsten kommer gå till vår gemensamma svensexa/möhippa som min blivandes systrar med män ska fixa. 200 lotter ska säljas och det var lättare sagt än gjort. Har tom annonserat på Facebook och skickat mail till vänner långt borta...

Har ni märkt av någon möhippa??

Svar på tråden September 2009 del3