Inlägg från: Emmy1982 |Visa alla inlägg
  • Emmy1982

September 2009 del3

Hej, får man vara med? :) Vi gifter oss 26sept!

• Emmy1982

Den 26 september gifter vi oss i en vacker kyrka kl 14.30 och festen hålls på ett värdshus i närheten, alldeles vid vattnet. Jättevackert!

Vi betalar 1200 kr per kuvert och då ingår välkomstbubbel, förrätt, huvudrätt, efterrätt och bröllopstårta med dryck till. De sköter allt! Efteråt ska vi ha fri bar. Värdshuset har också vandrarhem så vi hoppas så många som möjligt vill sova kvar!

Nu är det lite nervöst bara, vad ska man mer göra? Hindersprövning 4 mån innan vet vi ju. Boka fotograf, frisör... Men när gör man det?

Ja, vi är inte ute 1.5 år innan men hoppas ändå få ihop ett härligt bröllop =)

• Emmy1982

Stressad? Vi har knappt börjat planera vårt bröllop. Kyrka och festlokal bokad (vi köper ett "all inclusive" med middag och fest och behöver ju förvissa inte göra så mkt kring det). Men kläder, dj, fotograf, inbjudningar... Öh, kanske ska stressa lite ;)

Är det bara jag som funderar på ett par ìcke-traditionella´bröllopsskor? Jag hade tänkt mig nåt sånt här..
    have2have.se/product.asp

Ang fotograf hopppas jag verkligen att min farbror kan tänka sig att ställa upp. Han är fotograf men har mest jobbat med dokumentationer av krig och sånt. Hoppas dock att han kan variera sig lite

• Emmy1982

Kul att fler kör på icke-traditionella brudskor. Jag ska ge mig ut idag och leta ett par knallröda pumps, hoppas jag hittar :)

• Emmy1982

Vilken drömsits för era gäster MyochErlend, bara att välja och vraka bland alternativ!

Vi vill bara önska oss pengar för bröllopsresan. Festen ruinerar oss så lite tillskott till resa vore toppen :)

Svar på tråden September 2009 del3