Inlägg från: gosbruden |Visa alla inlägg
  • gosbruden

September 2009 del3

gosbruden 12 sept

• gosbruden

Hej alla gamla och nya brudar, just nu står det heeelt still!! vet inte alls vad jag ska ta tag i och göra. vad häftiga skor du hade hittat mirfak :)
    vad kul att läsa om era bröllopsplaneringar!

• gosbruden

Vi har inte önskat oss något, vi ska flytta om en månad till ett nytt hus och vill ju bo in oss där innan man önskar sig saker till hemmet. Känns lite knepigt att önska pengar men det ska vi säga att vi vill ha om någon frågar. Bidrag till att fixa med vårt nya hem..

Mirfak: Nu ska jag ta och kika över vad vi HAR gjort, hoppas att paniken lägger sig och att jag ser att mycket är fixat! :)

Nästa vecka landar inbjudningarna i folks brevlådor :) får se hur folk är på att O.S.A.
    En kompis som gifter sig i juni berättade att en tärna inte hade hört av sig om att komma när datumet hade gått ut!

• gosbruden

Min klänning har också hängt i garderoben sen oktober :) skulle bara kika lite på klänningar, vilken modell jag ville ha, och där hängde den REA!!!!! Min drömklänning OCH halva priset :)

Ring är en helt annan fråga, jag vet inte hur vi ska göra där, har kikat lite på modeller på nätet men jag hittar inte den ringen! ja, det kommer väl.

• gosbruden

Jag och min älskade har idag haft en bröllopsträff, där vi pratat igenom mycket! (ännu ett bra tips från BT)
    Jag hade panik för någon dag sen men fick då tips om att gå igenom vad har vi gjort (tack mirfak för tipset )

Idag har vi utifrån den listan fixat och donat med att se vad vi faktiskt har kvar att göra :)

VAD har ni kvar att göra och vad behövs göras härnäst! Själv har jag en whiteboard tavla från IKEA som vi skrev ner allt vi ska göra på och delade in det i kategorier för vad som ska göra nu och vad som kan vänta ett tag.

• gosbruden

Hur gör man efternamnsbyte???

• gosbruden

Idag är jag så glad...
    Jag och sambon har vart in till stan idag för att fixa lite med bröllopsgrejjer.
    Vi hittade ALLT vi sökte, nu har jag köpt skor, vi har hittat våra vigselringar och manchettknappr till min blivande. Plus att vi va in och provade hans kostym och han var sååååå snygg :) MUMS! :)

Nu känns det lite mindre jobbigt allting när vi fick så mycket gjort idag. Nu ska jag sätta mig och fylla i lite i vår budget :)

Hoppas ni andra har en härlig fredag...

• gosbruden

Hej Halloj!
    Jo, min sambo ska ta mitt efternamn. Vi tycker båda att det är finare.

Ja, nu kan man ju skicka hindersprövningen! Vad spännande när det händer grejjer!

Vår präst ringde häromdan. Hon har semester om två veckor så vi har bokat tid med henne efter det. Så i slutet av juli ska vi ses... Det är ju en präst vi känner , väldigt väl båda två! :) så det gör inget att det dröjer lite innan vi ses för vi är så trygga med henne och vet att vigseln blir bra! :)

Nästa helg ska jag på bröllop och även helgen efter det!:) ska bli så kul...

Svar på tråden September 2009 del3