September 2009 del3
Hej! Ännu en septemberbrud här.... 19/9 Ser fram emot dagen!!!
Hej! Ännu en septemberbrud här.... 19/9 Ser fram emot dagen!!!
Vi gifter oss i en landsortskyrka utanför Vara. Fortsätter med festen i en mycket närbelägen bygdegård..... Känns gött o mysigt o ha allt på "hemmaplan" :)
Nu var inbjudningskorten beställda och klara :) Kul! Har som ni förstår inte varit lika flitig som vissa andra här på forumet och pysslat själv, men det kommer bli lite lustiga och personliga inbjudningskort ändå. Precis i våran stil! hi.hi
Visst e det lite kul med all planering kring bröllopet:)
Yes!..... nu ska inbjudningskorten iväg med posten i morgon. Känns kul att alla får veta nu! Tralla la la la
Tjenna allihopa!
Var iväg igår och shoppade hela dagen. Fick inhandlat skinnväst till MB som han ska ha på bröllopet och vi fick tittat på en hel massa ringar ;)
Det slutade med att vi gick in till en juvelerare, provade en ring som var PERFEKT för mig! Vill ha!!! Hade lite inbyterringar med oss, så de skulle räkna på saken åt oss. Dessvärre kollade man ju inte prislappen på den provade ringen förrän efterår. 12 000 Vilket är en hel del mer än vi tänkt lägga på ringen från början. Men MB såg min glädje över ringen och är inte helt omöjlig. Får besked i nästa vecka över hur de värderar de gamla ringarna oxå...... hoppas....hoppas....
Känns kul att allt går framåt :) Verkar som om ni andra e mitt uppe i planeringarna oxå...
Thildamy:
Ett tips till vigselprogram är att kolla längst bak i psalmboken. Där finns det beskrivet hur en vigselordning går till ;)
Man måste ju inte skriva ut allt, men ett tips är väl att skriva med vilka psalmer nu ska ha oxå? :)