September 2009 del3
Jag röstar på nummer tre *räcker upp handen*
Jag röstar på nummer tre *räcker upp handen*
Vi (eller nja, värdinnan för middagen) kommer säga när de anmäler sig sig att det inte är någon direkt "barnvänlig" fest. 3-rätters, långa tal, spex och hög musik. Dessutom känner jag för egen del att kommer man bort på bröllop så vill jag också kunna njuta av maten och det andra!
Men man kan inte tvinga nån att lämna sina barn hemma, men man kan önska att de tänker på barnen, sig själva och oss. Och då blir de kvar hemma med barnvakt!
Nu har jag vart och köpt min vigselring Gaaaah!!!
Det börjar bli verkligt nu, och fjärilarna i magen har övergått till stora måsar!
Det som va det bästa va att ordinarie pris va 6998:-, men fram tills imorgon är det en kampanj på 4789:- Snacka om perfekt!
Ibland ska man ha lite tur också.
Nu ska jag ringa och boka festlokal, och sen kan tillverkningen börja med inbjudningskorten!
Hur går det för er andra?
Det går verkligen upp och ner med insipirationen, idag är det upp
Hittade massa på IKEA dessutom som passar till bröllopet, KUL!
Ett tips, tänk inte på det som ett stress moment, utan ta tag i saker när inspirationen och glädejn flödar. Tillåt dig att ta "ledigt" från planerandet! Det gör jag, och sen kör jag spurter emellanåt
Ja ibland ska man ha lite tur också
Det är bara jag som ska ha en ring till, han tycker inte det är fint med killar som har två ringar, så det blir en. Bara att lägga till datumet i förlovningsringen
Det är inte så att du kan vara gravid tro?
Så var det för mig iaf
Det måste vara okej att tänka på sig själv också
Jag har just nu insett att där vi står idag i livet, hinner jag med mig själv, vi har inga barn och inga lån på hus. Jag jobbar halvtid och hinner med MASSA vid sidan om, HUR SKÖNT SOM HELST!
Inget att ha dåligt samvete för. Det kommer att komma en tid (förhoppningsvis) när vi/jag inte hinner med migsjälv/varandra. Så nu njuter jag ...
Kolla upp det för säkerhetsskull!
Det räcker ju att en rackare överlever
Vi bor i hus, men inget som vi har lånat till
Nu håller vi tummarna till arr du övervinner åkomman till bröllopsnatten
Välkommen!
Verkligen superfin klänning!!