• Igia

September 2009 del3

Vi ska gifta oss i Sundsvall. Mina svärföräldrar kommer därifrån och sambons släkt bor där.
    Jag såg en kyrka där en av de första gångerna som vi åkte upp tillsammans och sa då att där ska vi gifta oss när det blir...

Det var inte helt självklart att det skulle bli sundsvall först men nu känns det helt rätt

• Igia

Vad skönt!
    Själv betalade jag hur mkt som helst till skatteverket förra månaden...

Ang. inbjudningskort så är de nästan klara för att skrivas ut. Borde börja med kuverten bara... OSA kommer vi ha typ 6aug eller nåt sånt men vi skickar ut nu i april.

carolaj83 skrev 2009-03-24 07:13:07 följande:
    jaaaaaa, överlycklig behöver inte längre oroa mig över ekonomin till bröllopet, både jag och sambon får tillbaka så mycket på skatten att det täcker dom kostnaderna som är kvar
  • Igia

Här det lugnt på alla fronter... Min sambo är i Åre och åker skidor utan mig Men han kommer hem ikväll

Ska äta midda med vår toastmaster nästa fredag och planera lite. Ska bli kanonskoj!

• Igia
    Tråkigt! Krya på dig!

Här har vi bokat hotell iaf. Det blir svit i dagarna tre...

Har fått svar från vårt brunchställe oxå. De vill ha 100kr/pers för smörgåstårta, dryck, kaffe och kaka. Tyckte det lät lite dyrt, men det kanske är jag som är snål
    MyochErlend skrev 2009-03-26 13:43:05 följande:
    jag har fått maginfluensa :(
  • Igia

Jättefina!

Vi håller oxå på för fullt med inbjudningskort. Mest med kuvert faktiskt. Korten har sambon gjort på datorn så de är bara att skriva ut. Kuverten ska jag ju göra av tapet så det blir lite pysseö där kan man säga... Annars är det rätt lugnt. Ska beställa klänning i helgen är tanken.
    Har möte med toastmastern på fredag

Trudilutt skrev 2009-03-31 08:47:57 följande:
    Nu har jag lagt upp en bild på ringarna
  • Igia

Vad tråkigt. Vi har inte så många som lägger sig i(inte så många som vet om än). Vet inte om det är för att de vet att det inte hjälper för de känner oss så bra eller att vi inte har ngr snälla själar som vill "hjälpa"...

carolaj83 skrev 2009-03-31 13:05:12 följande:
    ju närmare vi kommer ju mer vill folk lägga sig i, känns som folk har åsikter om ALLT!känns nästan som jag ångrar mig, att vi gifter oss på arlanda o sen åker iväg själva med barnen bara...men men blir nog bra tillslut, ska försöka att inte bry mig om vad alla säger!vem som MÅSTE sitta brevid vem på middan, åhhh skit i att komma om de inte passar, blir billigare för oss då
  • Igia

Här är en sida med lite bilder...

www.bernzonsblommor.se/start.asp

AloveU skrev 2009-03-31 14:36:51 följande:
    Hejhejja det är många som har åsikter.... Försöker att fokusera på att det är vårt bröllop och alltså vi som bestämmer hur våran underbara dag ska se utLängtar efter att se hur våra beställda inbjudningskort ser ut.Någon som har tips på någon bra sida på nätet där man kan se brudbuketter? Ska tärna och näbb har bukett?
  • Igia

Idag ska jag och min syster måtta och sen blir det klännings-beställning under helgen. Beställde skor igår så nu känns det som det händer nåt.

Midda med toastmaster ikväll. Får vi se vad han tycker. Ska bli spännande.

• Igia

Har lärt mig vika kuvert av tapet

MyochErlend skrev 2009-04-03 10:48:28 följande:
    har ni lärt er ngt nytt under bröllopsplaneringen ??Ha en fin dag !!
  • Igia

Man hittar ett kuvert man gillar och funkar och sen provar man sig fram... Får lite konstiga idéer ibland enl min sambo... Ska ta lite bilder på de så får ni se.

MyochErlend skrev 2009-04-04 09:34:55 följande:
    oj må jag säga var en annorlunda talang :)Hur gör man det ??
Svar på tråden September 2009 del3