Inlägg från: thildamy |Visa alla inlägg
  • thildamy

September 2009 del3

Välkommen hit !

AloveU skrev 2009-03-25 13:30:11 följande:
    Hej på er!!!Ääääntligen har jag hittat till er september brudar!!Håller på som bäst med inbjudningskort odyl, mycket tankar som går till bröllopet, superkul men jobbigt ibland med alla goda råd som man får från typ aaaaallllaaaaa. Senast igår var det en väninna som hade åsikt om barn/inta barn på bröllopsfesten. Jag känner att det är ju MITT bröllop, alltså bestämmer vi hur vi vill ha det!!
  • thildamy

Hej allihopa!
    Vad händer i eran planering ?
    Känns som min bara står stilla
    Är uppe i värsta flyttar / R E N O V E R I N G E N
    Köpte ju en lgh och fick nyckeln förra veckan så sen i lördags har vi stått och dragit tapet rivit och spacklat och donat.
    Sambon har byggt ett rum till dottern blev inte stort 5kvm
    JAg har själv lyckats med nå skumt var till akuten men inte vidare hjälp där inte..
    Armen domnade svällde och stack ... ont som f-n
    Vet inte om det är en överansträgningen eller vad men blev inte så hjälpfull i renoveringen knappt att jag kan knappra här..
    Känner att lgh tar min energi från bröllopet vill så mycket men var eviga ledig stund går att renovera .. vill kolla upp brudbuketten men när ska jag hinna det ?!!
    Hoppas vi blir klar snart så jag kan fortsätta..
    Jag som var i sån fart med mycket klart tidigt!

• thildamy

Hej allihopa!
    Vad händer i eran planering ?
    Känns som min bara står stilla
    Är uppe i värsta flyttar / R E N O V E R I N G E N
    Köpte ju en lgh och fick nyckeln förra veckan så sen i lördags har vi stått och dragit tapet rivit och spacklat och donat.
    Sambon har byggt ett rum till dottern blev inte stort 5kvm
    JAg har själv lyckats med nå skumt var till akuten men inte vidare hjälp där inte..
    Armen domnade svällde och stack ... ont som f-n
    Vet inte om det är en överansträgningen eller vad men blev inte så hjälpfull i renoveringen knappt att jag kan knappra här..
    Känner att lgh tar min energi från bröllopet vill så mycket men var eviga ledig stund går att renovera .. vill kolla upp brudbuketten men när ska jag hinna det ?!!
    Hoppas vi blir klar snart så jag kan fortsätta..
    Jag som var i sån fart med mycket klart tidigt!

• thildamy

såld nu igen...

september2009bröllop skrev 2009-03-25 21:00:25 följande:
    hur har de gått med klänningen thilamy?
  • thildamy

ÅÅ vad kul!!
    Vars bokade ni ?
    100 kr låter mycket ...
    Har du kollat på BERGSÅKERS KURS O RUM....tror jag dom heter..

Igia skrev 2009-03-26 13:56:20 följande:
    Tråkigt! Krya på dig!Här har vi bokat hotell iaf. Det blir svit i dagarna tre...Har fått svar från vårt brunchställe oxå. De vill ha 100kr/pers för smörgåstårta, dryck, kaffe och kaka. Tyckte det lät lite dyrt, men det kanske är jag som är snål
  • thildamy

Rebellen75 ... dina ringar såg ju jätte fina ut!!!
    Och skorna du hade i ditt galleri var super najs

• thildamy

oj vad du donar... jag har helt kommit på sidan men kommer väl igång snart igen..
    vi har fått våra svar på första utkast ..likn. save the date kort. och det är så måååånga kanske
    så jag håller på att tillverka inbjudningarna som ska ut till alla JA och alla Kanske och då ska vi vara HÅRD den 1/7 ska vi veta vilka som kommer man får givetvis dra sig ur men absolut inte lägga till sig på gästlistan efter detta datum. låter det hemskt?
    Jag har gjort ett prov kort finns nog i galleriet mitt och massor att tillverka så det är nog bara att sätta igång.

Trudilutt skrev 2009-04-06 16:55:48 följande:
    Oj va produktiv jag är idag Nu finns det bilder på vigselprogrammet och klänningen också
Svar på tråden September 2009 del3