September 2009 del3
vad skönt att redan fått så många svar.
anledningen att vi ska ha osa redan 1 juni är att de då är lättare för oss att planera allt, som dryck, mat osv
vad skönt att redan fått så många svar.
anledningen att vi ska ha osa redan 1 juni är att de då är lättare för oss att planera allt, som dryck, mat osv
på fredag ska vi åka o kolla på kläder till sambon
Sanniis -beställde också från kortdesign...valde kortet med 2 vuxen händer+ en bebis hand i svartvitt, känndes som de passade perfekt eftersom de även är dop
vilket valde ni?
nu har jag lagt ut min klänning på tradera, måste sy om den om den skulle passa, har kommit fram till att istället köpa ny då dom syr in den efter min kropp....får se vad man hittar på fredag
ju närmare vi kommer ju mer vill folk lägga sig i, känns som folk har åsikter om ALLT!
känns nästan som jag ångrar mig, att vi gifter oss på arlanda o sen åker iväg själva med barnen bara...
men men blir nog bra tillslut, ska försöka att inte bry mig om vad alla säger!
vem som MÅSTE sitta brevid vem på middan, åhhh skit i att komma om de inte passar, blir billigare för oss då
Sanniis -nä beställde dom i helgen, väntar på att få se resultatet på mailen men inte ens den har kommit
september2009bröllop -grattis
i fredags var jag och sambon o kollade brudkläder...o nu har jag bestämt mig, måste bara få min gamla klänning såld...denna är något dyrare kostar 5500:- men jag känner att det absolut är värt det, kände mig bara såååå fin i den o den satt ju helt kalas, några småändringar bara som behövdes....
så nu gäller de att tradera massa så jag får ihop pengarna
tyvärr han inte sambon prova några kläder innan rasmus blev för vild i butiken så nästa gång åker vi dit utan barn
har beställt från kortdesign men verkar ta en evighet
Trudilutt -super snygg klänning