Inlägg från: september2009bröllop |Visa alla inlägg
  • september2009bröllop

September 2009 del3

Vi satte OSA den 1 juli..

• september2009bröllop

Idag har jag varit i göteborg så då passade jag på att köpa skor till bröllopet Är jättenöjd med mitt val.. bild finns givetvis i galleriet..

• september2009bröllop

Tack.. tycker oxå de är helt underbara.. Kostar 600 kr på Euroskor..

Trudilutt skrev 2009-05-02 19:22:55 följande:
    De va ju helt underbara!!! Får man fråga vart du köpt de?
  • september2009bröllop

Fina skor och fin ring thildamy!

• september2009bröllop

Oj vad mycket aktivitet det har varit är inne idag..

Här har projekt vikt nedgång på gått halv som halv i två månader och jag har gått ner 5,5 kg av de 10 jag tänkt gå ner..

Mina skor finns bild på i gallerier för er som inte redan tittat in

Här är det också e hel del kvar.. Idag va jag inne i den enda bröllopsbutiken som finns här i stan och hörde om underkjolar så imorn efter jobbet ska jag nog titta in och prova de olika modellerna med klänningen så man ser ordentligt.. Sen har jag kikat lite smått efter tärnklänning.. tyvärr vill min tärna inte ha en "traditionell" tärnklänning så det är inte så lätt.. blir nog en tripp till gbg i helgen igen och leta..

• september2009bröllop

Oj vad billigt!

MyochErlend skrev 2009-05-05 20:08:59 följande:
    JA !! Hår uppsätnnign och smink för 1000 kr :) ja.. det känns väldigt bra :)
  • september2009bröllop

Nu har jag köpt en underkjol till min klänning Ytterligare en sak till att bocka av listan

• september2009bröllop

Hehe vad önskar alla sig?

Tycker det är jättesvårt.. vet att vårat bröllop redan blir kostsamt för våra gäster då nästan ingen bor i stan men har sagt till min mamma som man ska osa:a till att om någon frågar vill vi helst ha pengar eftersom vi precis köpt hus och det finns massor att göra.. Om någon verkligen inte vill ge pengar får vi väl komma på något.. Funderar på en brevlåda där det står vårt efternamn..

• september2009bröllop

Ja då finns det ju en hel del de kan köpa till er

• september2009bröllop

tvätta Ska nog göra lite placeringskort oxå på de vi vet kommer emellan tvätthängningarna

Svar på tråden September 2009 del3