September 2009 del3
Jag va i Malöm och och kikade på brudklänning förra helgen, och det fanns MASSA!!!
Bäst tyckte jag om de på butiken Hot Coutore. Finns en hemsida om du vill förbereda dig!
Jag va i Malöm och och kikade på brudklänning förra helgen, och det fanns MASSA!!!
Bäst tyckte jag om de på butiken Hot Coutore. Finns en hemsida om du vill förbereda dig!
Nu har jag lagt upp en bild på ringarna
Jag kommer bara ihåg:
Hot Cotoure
Palm Design
Men googla på högtidskläder i Malmö, det finns Massa!
Lycka till!
Va roligt grattis!
Igår hade vi en heeelkväll (jag och min värdinna för det här kalaset) Så nu är nästan alla inbjudningskort ihopsatta Skönt, men det är några som har tillkommit på listan så jag får göra klart de imorgon.
Gud va roligt det ska bli att lägga de på lådan, då blir det verkligen officiellt!
Jag har ett litet problem och hon heter Svärmor... Hon kanske inte hoppade högt när hon fick reda på att vi ska gifta oss, nu vet jag inte om jag ska försöka få med henne i planeringen eller om jag ska ignorera henne...
Min mamma sa nått klokt om att fråga henne om gästlistan,blommorna eller vad som helst så kanske hon nappar, men är ju lite rädd att bli nobbad ju
oj, det blev långt förlåt
Jag tror att min svärmor mjuknar lite med tidens gång, eller hoppas iaf. Hon är lite bestört över att jag rövar bort äldsta sonen Men jag behöver hennes hjälp för hon är "fixartypen"
Rebellen75: Er mat låter ljuvlig! Bra med lamm också
Vi har inte bestämt menyn än, vi ska ha antingen eget nötkött eller eget lammkött. Sen har vi inte kommit längre... Har en kusin som har en restaurang, så jag ska åka och prata lite en dag om vad de tror...
Nä, nu frukost sen jobbet!
Tjing och kram på er alla!
Va skönt att det kändes rätt med festlokalen
Ja att jag är en velmaja... Jag undrar hur många gånger jag ändrar mig om allt från inbj. kort till klänning, mat, lokal och kanske snart brudgum
Tror heller inte att jag kommer byta ut brudgummen, han är alldeles för bra för det Men man vet inte...
Då kommer vi dela bröllopsdag! Va spännande!!
Välkommen
Mia o Kalle skrev 2009-04-04 09:11:54 följande: