September 2009 del3
Hej hej ..
en strålande lördag...
vad ska ni hitta på idag ? :)
Hej hej ..
en strålande lördag...
vad ska ni hitta på idag ? :)
:)
Själv ska jag städa och plugga till examen och sen så ska jag och min käre träffas ikväll och fixa med önskelista :)
ååå oj... vad fint :) det är ju ngt ni kan ha läääääääääääääääääääääääänge :D:D:D
hur bor ni ?? Villa ??
oops...sorry :(
inte meningen ...
Hoppas alla har haft en bra dag.. jag har vart väldigt effektiv :) Nöjd med mig själv ;)
Ha en fin kväll alla !!!
jag tycker det skulle vara kul att bli "hippad" ordentligt..
Inte så jag blir förnedrad.. men jag har absolut inte ngt emot att skämma ut mig lite.. Jag har ju en god anledning till det ;)
Vill inte bara ha spa-kväll det kan jag ha en annan dag... nej...för mig får det gärna hända lite ovanliga och galna saker ;)
För övrigt så går det frammåt...
har bokat smink och hår för mig och min tärna allt kommer komma under 2000 :- och det är jag SUPERNÖJD med...
Jag har kollat med florist och hon har hört mina planer..
Min krona är klar och jag väntar spänd på en bild som ska skickas till mig... :)
Catering har vi i stort sett bestämt oss för och vi väntar på svar från ett toastmaster par...
(vi ahr haft lite otur på den fronten..., alla (4 st) har hhittills tackat nej pga graviditet... vi visste inte det när vi frågade dem... *hehe*
Förutom det så går livet i MASSA EKSAMER i skolan.. delvis därför jag är uppe nu.. och för att jag är så spänd... är inne i en budrunda på en lgh så om 12 timmar så kan jag och min blivande vara ägare till en jättefin lägenhet :) *hoppas hoppas*
vi har köpt lägenhet :):)
åh jag e så glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad !!!!!!!!!!!!!!!!!!
inbjudningarna är lite sena.. men jag ska få ut allt till nästa vecka ( det har jag sagt 4 helger på rad nu)
Annars så tror jag vi har hittat vår catering firma...
Ønskelisterna børjar bli färdiga...
Vi ska ha övning med bröllopsmusikerna (inför vigseln) på torsdag...
I helgen är det fullt upp...
Eurovision Song contest ikvälll och för ett freak som mig så är det MYCKET viktigt och kräver sina förberedelser
..Imorgon är det 17 maj.. med allt vad det innebär här i Oslo...
Frukost hemma hos en vänninna kl 10, Se tåget...vinka på kungafamiljen, äta glass på Aker brygge och allmänt känna sig norsk och vara glad....
(vinner Alexander rybakk ikväll så LOVAR jag dig att firandet startar tidigt ikväll) :D
Vår vigselordning är:
Ingångsmusik
*Theme från Forest Gump*
Psalm
*Ge Jesus äran*
Inledningsord
Bibelvers
Solosång
*Cover me* Bebo Norman
Vigselakt
*Du är allt* (jag sjunger för honom...schhh hemligt så det står ju inte i programmet)
Förbön
Välsignelsen
Fader vår
Solosång
*Genom allt* Carola
Vigsel tal
Solosång
*Kyrie Elyson* Mr Mister
Psalm
*Jeg er i Herrens Hender*
Utgångsmusik
*Come what may*(Från filmen Moulin Rouge)