Inlägg från: Trudilutt |Visa alla inlägg
  • Trudilutt

September 2009 del3

Hej flickor!

Just nu är det baaara jobb

Men så är det när man jobbar med djur och natur, det gäller att passa på innan regnet kommer

Annars sitter jag som på nålar och väntar på MIN klänning... Beställde den från kina den 8 april, så idag är det 15 dagar sen de började göra den, och på deras hemsida står det att det tar mellan 15-20 dagar!! Wiie vad jag är nervös.

När klänningen är här och jag har provat den så vet jag ju hur mycket eller lite jag ska gå ner i vikt Beställde en inch mindre än mina mått är just nu Pirrigt vill jag lova!!

Vad tar ni andra er för?

Kram

• Trudilutt

Vi är bönder

Igia skrev 2009-04-23 08:25:42 följande:
    Trudilutt: Vad roligtatt din klänning kommer snart. Jag har precis beställt min så mina kommer i början av juli är det sagt. Jag har oxå beställt den lite mindre än vad jag är så nu är det promenader innan frukost och spinning som gäller Vad jobbar du med?
  • Trudilutt

Jag har beställt från www.landybridal.com Jätte bra!

Men de har mycket att göra nu, såd et tar ett tag innan de svarar på mailen, men klänningen ska vara klar i tid ändå

Mia o Kalle skrev 2009-04-23 11:42:45 följande:

Trudilutt: Från vem eller vilken sida har du beställt klänninegn? Verkar bra och snabb leverans
  • Trudilutt

Va korten till belåtelse då? När de väl kom

Är det lekar eller nått annat du är ute efter under middagen? Vi ska ha en komiker som kommer på kvällen och kör en timme. Det känns som att han tillfredställer allas skrattbehov för flera år. Det är ju viktigt att tänka på att kvällen blir som VI vill, men att alla ändå har roligt. Den yngsta på gästlistan är ju 13 och den äldsta 94 år, så det är svårt att tillgodose alla

carolaj83 skrev 2009-04-24 05:58:36 följande:
    fått mycket ide torka vad gäller bröllopet, vill ha några överasjningsmoment under middan...men kommer inte på ett skit...nu har korten kommit iallafall ska lägga do på lådan idag, vi har osa 1 juni redan
  • Trudilutt

Tanken på nervositet har också slagit mig, en gång när jag skulle tävla med hästen spydde jag för att jag blev så nervös. Och en hopptävling är ju inget om man jämför med ett äktenskap Usch! Jag hoppas att det blir som många skriver här på BT att man är så fokuserad på det man ska göra att man inte blir nervös

MyochErlend skrev 2009-04-24 10:39:12 följande:
    komiker ...vilken bra idé :)kanske jag lånar.... ;)Åh.. hörni.. idag är jag lite nervös... tänk om man blir nervös på ett negativt sätt.. så att man mår dåligt?? Det skulle vara tråkigt !!!:(Hur taklar ni nervositet??
  • Trudilutt

Nä, det låter itne som en privat person, utan ett företag som säljer kinaklänningar... Gå på magkänslan om det inte känns bra, så det inte blir fel... Det är mitt råd

• Trudilutt

Ju fler ju roliagare!

Emmy1982 skrev 2009-04-29 10:17:01 följande:
    Hej, får man vara med? :) Vi gifter oss 26sept!
  • Trudilutt

Idag ska jobba lite, sen ska jag pilla klart det sista med inbjudningskorten, ska bli sååå skönt att få iväg de, så det inte blir så mycket hysch hysch...

Vi börjar bli riktigt många i tråden! Roligt

Ska åka och titta på festlokalen nästa vecka och mäta hur långa borden blir, och sen ska jag sy löpare. Spännande!

Nu kan man snart skicka in hindersprövning och anmälan om namnbyte också Jippi!

Kram på er alla!

• Trudilutt

Men det kan det väl vara värt? För att slippa stressa?

Nu är korttillverkningen klar!!! Äntligen!

Nu saknas bara några adresser sen skickar vi ut de....

carolaj83 skrev 2009-05-01 07:32:00 följande:
    vi skulle ju få låna vår lokal gratis, men nu måste vi tydligen betala 1500:- pga att vi vill ha den från fre-sön, bara gratis om man har 1 dag...men vi vill ju fixa lokalen dagen innan och sedan kunna städa dagen efter
  • Trudilutt

De va ju helt underbara!!! Får man fråga vart du köpt de?

september2009bröllop skrev 2009-05-02 17:54:26 följande:
    Idag har jag varit i göteborg så då passade jag på att köpa skor till bröllopet Är jättenöjd med mitt val.. bild finns givetvis i galleriet..
Svar på tråden September 2009 del3