• minimia

Riktigt ont i magen efter sex

Jag och min pojkvän skulle ha sex i duschen, jag kände ganska snabbt att det gjorde lite, mycket lite ont i sidan om magen asså på höften ungefär. Vi provade igen, men tänkte att nej, vi skiter i det nu. Sen efter 30 sekunder fick jag en fruktansvärd smärta i magen. Jag har fått detta tidigare också men då varade det inte så länge. Jag fick krypa ut ur duschen och lägga mig på mattan. Kunde inte ta på mig kläder eller något. Min pojkvän fick hjälpa mig upp till sängen för jag kunde inte gå ordentligt. Var riktigt nära på att ringa ambulans, men lugnade mig lite eftersom jag haft samma smärta innan så tänkte att det kanske går över. Jag la mig på sidan och min pojkvän pratade med mig fast jag svarade knappt, jag hade så jävla ont. Sen nu någon timme efter är det bättre men känner fortfarande lite smärta. Undrar om det kan vara kramp?

• Svar på tråden Riktigt ont i magen efter sex
  • minimia
    mamci skrev 2009-02-28 00:17:54 följande:
    Ok, är ingen expert men jag täker om det är så att du ska till och ha mens, eller precis haft, för då kan man vara väldigt öm. Eller så kan det bero på vilken ställning ni använder. I vissa ställningar som tex. bakifrån eller sittandes ovanpå honom, tränger "snorken längre in, djupare, och det kan kännas rejält i äggstockarna. Men i vilket fall som helst du bör kontakta din gynläkare och prata med honom/hennne! Det kan vara något annat! Lycka till!
    Hehe, jag skulle haft mens igår så det kan vara därför också som du skrev. Och vi gjorde bakifrån, stående. Haha, tur jag skriver annars hade jag blivit generad. Men det är mycket bättre nu och jag har haft samma smärta innan så tror inte det är något konstigt.
Svar på tråden Riktigt ont i magen efter sex