minus 5 kg!
jag kan hänga på här med, har redan gått ned ca 5-6 kg. tänkte gå ner 5 kg till innan Dagen. =)
jag kan hänga på här med, har redan gått ned ca 5-6 kg. tänkte gå ner 5 kg till innan Dagen. =)
jag äter vad jag vill men bara 1000 kalorier om dagen. Fredag och lärdag äter jag lite mer typ 15-1700 kalorier om dan. Den funkar faktiskt jättebra. ibland, speciellt de 2 första veckorna, var det lite svårt att vänja sig men nu är det inga problem. =) Och det fungerar, man slipper både pulver och soppor (om man vill). =)
Vägde mig nu i helgen, har gått ner 2,5 kg de senaste 3 veckorna. Har 2,5 kg till innan bröllopet, då skulle jag vara riktigt nöjd. =)Har ju sammanlagt gått ner 7,5 kg sen den 12 januari. =)
Jag har gått ner 9,1 kg sen i mitten av januari. Jippi! Har bara 0,9 kg kvar att gå ner till bröllopet. Det var i allafall 10 kg som var mitt mål innan bröllopet, men nu kanske jag hinner gå ned lite till. =)
Det kommer du att klara bra. Visst är det jobbigt emellanåt med 1000 kcal om dagen men om du kämpar så är det värt det i slutändan. Jag lovar att det fungerar om man inte fuskar. =)
Det du får göra är att räkna ut hur mycket det är i varje del.
Om du t.ex använde 5 dl mjöl så kollar du hur mycket kcal det innehåller. 3 dl socker hur många kcal har det osv. sedan plussar du i hop alla ingridienser och delar på antalet bullar det blev.
Om det blev ex 3500 kcal i hela degen så delar du det med antalet bullar, t.ex 20. 3500/20 = 175 kcal per bulle. Det är inte så jättejobbigt faktiskt. =)