minus 5 kg!
vart får man tag på återföräljare av cambridge, det verkar vara en diet många använde o funkar också. Sen undrar jag också vad den kostar/måltid ca....
vart får man tag på återföräljare av cambridge, det verkar vara en diet många använde o funkar också. Sen undrar jag också vad den kostar/måltid ca....
jag letade upp cambridge på nätet o hittade min lokala återförsäljare, så nu är jag inskriven o har påsen i hallen, när jag ändå var igång så beställde jag en orbitrek också. så nu j-lar
Ja jo den kostade alla fall ca 2300:- inkl frakt, men det är nog inget mot vad gymkort kostar, o jag måste ha grejerna lättillgängliga annars blir det inte av. Jag ser det som en investering för hälsan. Jag har betydligt mer att gå ner än 5-10 kg, så den lär komma till användning.
Jo man känner ju sig själv ganska bra efter sisådär 28 år... Helst av allt skulle jag ha en egen Anna Skipper lurandes bakom hörnet
har tagit min sista påse för dagen. Har sprängande huvudvärk o är vråååååååålhungrig fortfarande. Har druckit ca 3,5 liter extra vatten + en kopp kaffe. Någon som vet om man får ta typ alvedon när man äter ck ren kur? hur är det med tuggummi förresten? är det också "förbjudet"?
Klarade huvudvärken med ett extra glas vatten o en halv kopp kaffe. Vågen visade -2 kg idag! Förmodligen mest vatten, men det känns ganska kul ändå med tanke på att jag startade igår morse! Nu är jag supertaggad. Mailade Millys o bad de ändra min klänning ett par strl o det var inga problem! Så nu har jag en ordentlig morot! Mätte även byst, midja, höfter, lår, knä, o överarm. Mycket deprimerande just nu, men kul att titta tillbaka på senare.
Dag 5 redan! Känns lättare nu. Fastän resten av familjen äter mat blir jag inte riktigt sugen att äta med dom. Än så länge är det bara 1 smak jag inte klarar av CK:s smaker så det går att variera lite grann.
Brukar blanda någon shake med kaffe för att få i mig min dagliga dos (klarar inte av att dricka kaffe svart) å det är ju sååååå gott! Fick hem min kompis Orbitrek idag så nu ska den monteras o så ska jag börja använda den. Jippi!
Ska till konsulenten på onsdag, jag hoppas verkligen att det gett resultat.
Känns så skönt att ha backup härifrån. Att läsa hur duktiga ni andra är och att man faktiskt får svackor men tar sig ur.
Kramar till er alla!
-2,3 kg på 1 vecka. Ärligt talat trodde jag att det skulle vara mer. Det finns mycket att ta av så det är inte det som det hänger på. Ingen vidare motivation måste jag säga. "Svultit" i 7 dagar å så märks det knappt. Hoppas på lite bättre nästa vecka.
För min del handlar inte det här om att banta. Jag MÅSTE gå ner i vikt annars kommer jag få otroliga problem med sjukdomar o förslitningar. Det jag behöver är en kickstart för att få motivation att fortsätta. Har provat allt möjligt men allt tar så lång tid att få resultat på så jag hinner lessna.
Visst tänker jag att det inte är bra att banta, men det är ingen vidare förebild för barnen att vara så tjock heller.
O förresten banta....det här är en kickstart på mitt nya hälsosamma liv!
vägning igen på onsdag. hoppas på några kilo då med. Åt riktig frukost imorse. Lättfil m egengjord musli o en skiva osötat flerkornsbröd (rena barkbiten haha) med mjukost, gurka, tomat o paprika. Började bli less på bara soppor o shakes efter 10 dagars ren kur. O på tok för dyrt med bara cambridge. Så för att hålla motivationen uppe o plånboken i skick kände jag att jag måste. Tog några minuter på orbitreken...det lär ju ta tid innan jag orkar stå där nån längre tid, det bränner i benen direkt o flåset kommer igång efter bara några steg. Usch va dålig form jag är i.
-1,9 kg denna vecka. sammanlagt 4,1 kg på 2 veckor! Har börjat promenera med gångstavar 30-40 min ist för maskinen där uppe som jag ändå inte orkar med så här i början...haha eller ja promenera...det känns faktiskt som jag småspringer hela tiden, jag bara flyger fram på vägen. Hur skönt som helst.
Vägning igår. -1.8 kg sammalagt 5.9 kg på 3 veckor. Känns mycket bra. Det är värt att kämpa när det ger resultat.
hej hej allihop! Har haft en ganska trög vecka särskilt efter påsk. Men trots det har jag minskat ytterligare 1,5kg. Så -9kg på 6 veckor.
Fick hem brudklänningen från kina häromdagen. När jag lämnade måtten så drog jag av 10 cm från midjan o 5 cm från bysten. O när jag provade den så tro de eller ej....jag fick på mig klänningen. Några kilo till så sitter den som ett smäck...men jag hoppas ju på att behöva sy in den innan bröllopet. Målet är att gå ner 1 kg/vecka. Det skulle betyda -20kg innan bröllopet, hälften är borta, nu tar jag andra halvan.
Kämpa på alla duktiga tjejer!