Inlägg från: JustMeAndMyLove |Visa alla inlägg
  • JustMeAndMyLove

fasta

Jag själv är väldigt nyfiken på nått bra detox program man skulle kunna köra. Också problem med magen - misstänkt IBS men det är svårt att ställa diagnos säger de.

Någon som kan tippa om en "Detox-schema" man kan hitta på nätet eller liknande?

Förlåt till ts om du tycker jag kapar din tråd :)

• JustMeAndMyLove

Apropå buljong, det är mycket fett och E-ämnen i färdigbuljong, bästa är att göra egen. :)

• JustMeAndMyLove

Jo och diagnosen hjälper än inte heller egentligen, annat än att man får ett namn på det man lider av :/ Finns ju ingen bot eller liknande...

Har läst att om man ska dricka avkok eller vatten överhuvudtaget ska det koka minst 5 minuter (?) Tror hon i du är vad du äter skrivit det, tar henne med en nypa salt även om jag tycker hon verkar ha bra koll!

Kankse värt att investera i en jousepress? Är ju grymt gott med hempressad jouse på morgonen!

Laura Lee skrev 2009-03-02 13:15:53 följande:

JustMeAndMyLove skrev 2009-03-02 13:01:08 följande:
    ingen fara kapa pa du:) detox kan jag assa anvanda mig av :)ja IBS ar svardiagnosticerat vissa dagar ar battre andra ar inge bra alls....da blir det till att koka gronsaker da och dricka avkoket:)
  • JustMeAndMyLove

Utrensningskur som i en färdig podukt eller nått man blandar ihop själv?

nni skrev 2009-03-02 14:20:06 följande:
    Finns annars utrensningskur för att få ut gammal vätska och slaggprodukter som alternativ?Jag går själv på diet för att komma i balans.
Svar på tråden fasta