Maj 2010
Som man kanske kan gissa sig till så gifter vi oss i maj 2010. Närmare bestämt den 15:e.
Finns det fler?
Som man kanske kan gissa sig till så gifter vi oss i maj 2010. Närmare bestämt den 15:e.
Finns det fler?
Bor i Göteborg och ska gifta mig här. Du?
Det är väl inte bara jag som tycker att det är ofantligt länge kvar till maj 2010?
Hade så gärna satt igång och bokat grejer redan nu, men då tror folk man är galen... Plus att jag hinner ändra mig flera gånger om. Enda praktiska detaljen som är klar är festlokalen, som är preliminärbokad.
No Foofoo skrev 2009-03-04 22:44:26 följande:
Kul att det har kommit så många nya i tråden, välkomna!
Tack MV85 för upplysningen om borgerlig vigsel i Göteborgs rådhus. Då är det ju ingen brådska att boka, om det ändå inte går... Blir till att ha koll på vilket datum man kan skicka in hindersprövningen så man kan paxa en tid på rätt datum då! För oss spelar det ingen roll vem som är vigselförrättare, vi ska ändå ha en egen ceremoni efteråt.
Gick förbi "vår" lokal igår och såg att det var bröllop på gång. Ett år och en vecka kvar, sen är det vår tur! Hoppas att rhododendronbuskarna blommar lika fint nästa år :)
Wohoo! Idag är det exakt ett år kvar. Hoppas att vi får vakna upp till en lika strålande vacker dag om ett år!
Här händer det inte så mycket heller. Har bekräftat bokningen av lokalen, kikat lite på ring, funderat lite på upplägget av dagen... Känns inte som om det går att göra särskilt mycket mer just nu. Min tärna kommer och hälsar på om en månad, då ska hon få följa med mig och prova klänningar. Sen blir det nog paus i planeringen fram till hösten.
Jag har också funderat på om man behöver ha nåt över klänningen. Svårt att hitta nåt som är snyggt utan att vara svindyrt känns det som. Får kika på det sen när jag bestämt mig för klänning. Handskar ska jag inte ha, tycker inte det är snyggt.