Maj 2010
Snuttfia: Välkommen Kul om det blir den 15:e - då ska vi gifta oss. Det är lördagen efter Kristi Himmelfärdsdag, så fredagen är en klämdag.
Vi har oxå långväga gäster, så det är perfekt.
Snuttfia: Välkommen Kul om det blir den 15:e - då ska vi gifta oss. Det är lördagen efter Kristi Himmelfärdsdag, så fredagen är en klämdag.
Vi har oxå långväga gäster, så det är perfekt.
Välkommen alla nya
Åh, imorgon är det prick ETT ÅR kvar tills jag blir fru. Det känns helt otroligt.
Men en sak som jag tänkte på när jag var ute på promenad förut var att det faktiskt inte är så himla varmt ute nu. Jag hade ingen jacka o jag frös om händerna oxå.
Hur ska ni göra, ska ni ha sjal/bolero etc? Vi hade ju tänkt att ha vårt bröllop i juli först, o då kändes det inte som nån större risk att frysa
Är det nån som ska ha handskar? Min darling tycker att handskar är jättefint, men själv vet jag inte. Visst är det fint, men hur gör man med ringen då? Jag vill ju ha ringen på fingret o inte på "handsken"...
Mijah: Jag har faktiskt funderat på att ha Sonny & Chers I got you babe Vi har inte bestämt oss än, men jag älskar verkligen den låten.
Nuuu börjar det äntligen hända lite mer grejer här. Vi har fått offerten från restaurangen vi har tänkt oss, så på måndag ska vi antagligen boka det och även kyrkan.
Sedan har jag varit o besökt hotellet där vi vill ha vår bröllopsnatt, så det ska vi oxå boka så fort det andra är bokat. Sen kan man väl äntligen säga att bröllopet äger rum den 15 maj
Fröken Strössel skrev 2009-05-29 07:11:58 följande:
maj2010: Håller med dig, det är inte lätt. Att köpa tex vit bolero osv känns så himla onödigt eftersom man inte lär använda den sen. Och i så fall vill jag ju helst ha i samma material som klänningen. Det blir onödiga pengar tycker jag.
Sååå vi får hoppas på vädret helt enkelt