Maj 2010
Hej! Jag trillar också glatt in här och planerar bröllop med er om det är ok. Vi ska gifta oss i maj 2010 men har inte bestämt dag riktigt än. Kanske den 15e då jag tror det finns nån röd dag där i närheten. Våra nära och kära kommer alla från andra änden av landet så det är bra med lite ledighet då. Vi ska gifta oss i Borås-trakten, ska kolla kyrkor så fort vi hinner och se vad vi hittar för festlokal.
Imorgon ska vi prova förlovningsringar, vi är nämligen inte officiellt förlovade än. Ska bli såååå kul att överraska alla som nog gett upp hoppet om nåt sånt för oss.
Igår frågade jag kompisen om hon ville bli tärna och hon blev jätteglad och tackade ja. Sen har vi väl inte kommit så mycket längre mer än att vi pratat igenom så vi vill ha ungefär samma sak när det gäller ceremoni och vigsel. Jo, vi har bestämt gästlista förutom att han inte kan bestämma vilka kompisar han vill bjuda. Massor av rolig planering kvar och jag längtar som en tok! Plus att jag är grymt otålig att få prova klänningar