AhjärtaP skrev 2009-03-01 22:19:16 följande:
Men lite så kände jag med, trodde jag var ensam om det. Därför ville vi inte skriva det i inbjudanDäremot vore det ju toppen att få med det på en hemsida. Vi har inte fixat någon ännu, vet inte om vi ska ha det mend et kanske är bra?!Planeringen stod stilla ett bra tag här men nu börjar det släppa. Kände ett tag att jag ville dra till en strand i Thailand och gifta mig istället. Men då skulle min mamma gråta blod Börjar se en helhet nu fastän det är långt ifrån klart. Jag vet vilken klänning jag vill ha men skulle VILJA gå ner lite efter min senaste grav men det lär vara svårt så jag kanske beställer den större strl iaf. Ringen e svårare men jag måset bestämma mig typ NU känns det som.Har beställt massa grejer till dukningen mmDu då?
Jag var också lite tveksam till hemsida, men var så enkelt att lägga upp den och den är rätt bra. Har skrivit ned kontaktinfo till tärnor, toastmadame etc, vägbeskrivning, kyrkan, festlokalen och sånt.
Jag har oxå haft lite stillestånd ett tag, men för några veckor sen kom gasbrännaren fram och jag fick eld i baken och bokade tårtställe, florist och catering i ett svep. Har valt ut vigselring och klänning men inte köpt dem än. Vill också gå ned i vikt innan...och vågar inte beställa det för tidigt, men skulle ju helt klart vara skönt att få det klart
Var ner på stan igår och köpte lite limegröna dekorationer till borden. Var meningen att vi skulle ha rosa, silver och mocca ( färgen som är på det bredare bandet på provinbjudan i galleriet) men nu blir det grön, silver och mocca istället. Tror det blir shysst!
Har ni ngn temafärg?