Skicka inbjudningarna i cellofanpåsar..
Om ni ska göra det, vart skriver ni adressen?
Blir det väldigt fult med en vit adress lapp bak på påsen tro? Vill ju inte förstöra det fina.
Om ni ska göra det, vart skriver ni adressen?
Blir det väldigt fult med en vit adress lapp bak på påsen tro? Vill ju inte förstöra det fina.
Va bra! Då gör vi så vi med
Vilken sorts frimärke använde du? Pussmunnarna på rulle är ju så fina men dom kanske inte fäster lika bra som dom andra?
Monkay
Får jag fråga, skrev du nåt om önskelista i dina inbjudningar?
Jag får bara inte till det, känns som om jag verkligen förväntar mig presenter så jag hoppade det.
Vill ju iof inte få 100 brödrostar heller svårt det där.
Råkar klicka på ditt namn istället för svara knappen hela tiden. Nu så såg jag när ni skulle gifta er oxå
skrev slarvigt förstod du vad jag menade?
Rosa vitt och silver är det som gäller här!
Ville först ha rosa vitt och brunt men det var nån som sa att brunt är höstigt så då hoppade jag det. Knäpp man är, man kan väl för sjutton ha vilken färg man vill hehe
Men det här blir fina fisken.
Ditt färgtema låter super fint!
Du har kommit längre än mig du, jag tror att vi ev ska fixa maten själva, med hjälp av släkt och familj alltså.Tårtan har jag ingen aning om vart vi ska beställa den ifrån.
Jag ska nog ta och krypa ner i sängen, ögonlocken känns som bly annars måste jag nog spärra upp dom med tandpetare imorgon då jag har riktigt morgon pigga kottar här hemma.
Men vi lär väl höras mer här kanske? Följas åt i planeringen.
Kram och god natt